Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sauna West-Vlaanderen

  13-7-2011 15:04:41
Hey, ik zou graag mijn ventje verrassen met een saunatje, iemand die en goeie sauna weet in west-vlaanderen met veel faciliteiten en bijvoorbeeld een ontbijtformule?

groetjes

eline

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1085


Jan

 Meld misbruik13-7-2011 15:39:24

Eline, beslist een aanrader in Villa Aqua in Oostende of in Oost-Duinkerke! Niet duur, en je kan van 's morgens tot 's avonds gebruik maken van al hun faciliteiten ( sauna, zwembad, jacussi, stoombad, opgietsessies ...! Veel suc6!



maika
3-8-2012
 Meld misbruik13-7-2011 18:37:09

H2o in Sint-Eloois-Winkel, ik geloof wel dat je daar kan ontbijten en overnachten!



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik13-7-2011 20:37:17

Hallo, ik heb al goeie dingen gehoord van Sauna Oase in Eernegem (weet niet van waar je in westvl bent) op hun site kan je alle arangementen bekijken. In villa aqua is het ook wel prettig maar daar moet je wel in je blootje en dat vond ik persoonlijk nie zo tof want het is gezamelijk :s
Groetjes



W & S
27-8-2011
 Meld misbruik13-7-2011 20:41:19

hallo,

Sauna 'T DOLFIJNTJE in heule bij kortrijk. 2 complexen die je privé kunt huren.
Veel faciliteiten en super ontbijt formule.
Ze hebben zelfs last-minutes met gratis fles cava.
Super vriendelijke mensen, alles zeer netjes, het is er zalig genieten!!
zie website www.dolfijntje.be

groetjes



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik13-7-2011 22:43:01

Hoi, Indochine in Waregem is ook een aanrader! Ben er al enkele keren geweest en is altijd dik in orde!



Julie
5-8-2012
 Meld misbruik14-7-2011 11:47:21

Hallo,

badhuis Water l'eau in Wielsbeke is ook super!

groetjes



eline

 Meld misbruik14-7-2011 14:34:09

Bedankt voor de tips, het is in regio torhout dat ik zoek, en natuurlijk privé.

groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...