Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotels Portugal

  13-7-2011 10:20:24
Zoals de titel het zegt, ben ik een beetje op zoek naar goede ervaringen/aanraders voor hotels in Portugal, meer bepaald Algarve. Normaal zouden wij na onze trouw een paar dagen er op uit trekken met de auto, maar na een periode van regen hier in België, willen we toch maar naar een zonnige bestemming. Portugal trekt onze aandacht wel, nu zag ik al last-minutes voor september. Maar natuurlijk twijfel je dan of dit wel aan te raden hotels zijn (eten, ligging...)
Wij willen zeker wat relaxen aan het zwembad/strand, maar eens ergens naar toe wandelen zien we ook wel zitten.
Mensen die er al geweest zijn, laat het maar horen :-)

Groetjes

Karen
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1245


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 10:45:35

Hoi Karen,

Ik kom zelf uit Portugal maar helaas ken ik niet echt hotels in Algarve omdat ik tot nu toe daar altijd ben gebleven bij familie...
Hopelijk kan iemand jou helpen!

Groetjes,
Filipa



sonja



Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik13-7-2011 14:12:05

Carvi hotel in Portugal ? Zelf niet geweest maar een bevriend koppel wel. Zij waren tevreden.



Hilde
30-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 20:07:43

Hallo,
Wij vertrekken ook op 2 augustus op huwelijksreis naar Portugal, we doen eerst 2 dagen Lissabon, dan naar Cascais, Evora en sluiten af met 6 dagen strandvakantie in het gloednieuwe 5*hotel Cascade in Lagos. Aangezien ik voor mijn werk Portugal heel goed ken, kan ik je de Algarve zeker aanraden. Maar alles hangt af van jullie budget natuurlijk. In het 3 sterren-segment vind ik hotel Rocamar in Albufeira zeer goed: jong, modern en superligging direct op de klif aan het strand (te bereiken met lift) en centraal in het centrum van het levendige Albufeira. Bij de 4* kan ik je Riu Palace Algarve aanraden, dat ligt in Olhos d'Agua op 6 km van Albufeira , ook op een klif aan het strand waar je zeer mooie wandelingen kan maken. De maaltijden in dit hotel zijn echt geweldig goed ! Ik heb er zelf al verbleven en ook familieleden en vrienden heb ik dit hotel al aanbevolen. Ze kwamen zeer tevreden terug ! Ook 4* Vila Galé Lagos vind ik een leuk, nieuw en modern hotel. En mooi gelegen niet zo ver van Lagos, dat een mooi stadje is en je hebt in de omgeving prachtige kleine baaitjes met strandjes. Die typische foto's met de roodoranje rotsen waar de Algarve voor gekend is, die zijn daar meestal genomen (Praia Dona Ana en Ponte de Piedade). Blijf weg uit Praia da Rocha want dat is heel erg toeristisch en de kwaliteit van de hotels slecht (oud, vol schreeuwerige Engelsen met tatoes). Hopelijk vinden jullie snel jullie gading ! Groetjes, Hilde



Karen
2-9-2011
 Meld misbruik14-7-2011 8:50:15

Dag Hilde,

bedankt al voor het advies, we gaan zeker praia de rocha vermijden :-)
We waren eigenlijk op zoek naar een all in, omdat je dan binnen het hotel ook niet telkens geld moet meenemen, en je meer zicht hebt op de kosten.
Maar kan nu wel zijn dat we half pension gaan nemen.

Boek jij via de gekende touroperators? (las nu op de site van "zoover" dat men er met de touroperator nog 3 uur over deed van het vliegveld tot Lagos).

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...