Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb er op de markt (Hasselt) gevonden. Er is één kraampje met allemaal paraplu's. ik weet niet van waar je bent maar er zullen wel marktkramers met paraplu's over heel België zijn GroetjesAnnelies
Verkopen ze die niet in de winkel waar je je kleedje hebt gekocht? Anders nog snel bestellen via trouwartikelen.nl of zo? Hopelijk heb je ze niet te veel nodig!
Hallo,Ik heb 10 witte paraplu's kunnen "huren" in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht. Ik heb 100euro waarborg moeten geven en kreeg deze terug als de paraplu's goed terug werden gebracht.Grtjs
Er zijn hier al een paar topics over; gewoon even zoeken via 'paraplu' ;) Welke regio trouwens?
bij het bruidsparadijs in merksem hebben ze er , weet niet wat ze daar kosten...
hoi! merci voor de reacties, regio waar we zoeken is oost-vlaanderen dus antwerpen e.d. is beetje ver. Het m'n bruidswinkel gebeld, maar daar hebben ze dat niet. Uiteindelijk er gevonden in de supra bazar, voor wie da kent ;-) is zelfs met opschrift 'mariage pluvieux, mariage heureux', dus ideaal he! maar toch hoop ik nog altijd op geen of weinig regen... groetjes!