Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even stress ventileren...

  12-7-2011 8:52:37
Hey mede bruidjes,

Nog 3 dagen en het zit me niet mee...Gisteren gaan eten met de schoonouders en er is uit het niets een ruzie ontstaan (eigenlijk om iets heel stom). Zij hebben nu gezegd dat ze niet meer willen komen naar den trouw (mijn schoonbroer heeft het ook net nog bevestigd)...Het is altijd al een super moeilijke relatie geweest met hen (zowel voor mijn vriend als voor mij), ik hoop dat het nog goed komt. Dan heb ik nog super veel stress hier op het werk, net op mijn laatste dagen waardoor ik niet heb kunnen slapen en geven ze nog slecht weer ook voor zaterdag! Ook moet ik donderdag nog testen (botscan, foto's enz) laten doen omdat ik super veel last heb van reuma...Ook gezelllig.. Ik ben helemaal op van de stress!

Ik hoop dat alles nog omslaat en ik toch nog kan genieten van die laatste dagen....iemand wat zen tips? sry voor dit niet zo vrolijke berichtje he :-)

marjan
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1513


Esther
3-9-2011
 Meld misbruik12-7-2011 9:03:00

Hoi Marjan,

Ik kan het me levendig voorstellen, zulke dingen vlak voor je trouwdag... niet leuk!
Het klinkt misschien stom of moeilijk, maar probeer die ruzie met je schoonouders van je af te zetten. Als de relatie met hen altijd al super moeilijk geweest is, is het misschien zelfs veel relaxter voor jullie als ze op de dag zelf er niet bij zouden zijn! Uit eigen ervaring weet ik intussen dat het 'op zijn beloop laten' van die situaties ook erg helpt! Het is wat het is en als ze niet willen komen, kan je daar niets aan veranderen. Het enige dat je dus moet doen is genieten van jullie grote dag, zo heb je er maar één in je leven!

Stress op het werk... Kunnen je collega's niet een klein beetje tegemoet komen hierin?

Zaterdag slecht weer... Ze 'zeggen' dat ja, maar hoe dikwijls is hier in België al gebleken dat het uiteindelijk toch nog anders uitvalt Ook hier geldt: het is wat het is. Laat het weer in ieder geval je mooiste dag niet bederven en speel gewoon zelf het zonnetje

Die testen op donderdag zullen je inderdaad ook nog stress geven, daar kan ik inkomen, maar bedenk dat het na je trouwdag ook nog tijd genoeg is om je daarover zorgen te maken. Eerst genieten is de boodschap

Je kan ook altijd een natuurlijk 'hulpmiddeltje' gebruiken. Bijvoorbeeld Valeriaan Forte van Biover. Helpt echt om te relaxen!!!

Veel succes en geniet ervan zaterdag!

Groetjes,
Esther



Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 9:05:15

Beste Marjan,

Amai veel tegenslagen op een korte tijd, dat is niet eenvoudig te verwerken. Maar ik denk dat je één ding heel goed moet onthouden en dat is dat je maar één echte trouwdag zal meemaken en dat is aanstaande zaterdag. Je mag dit dan ook door niets of niemand laten vergallen. Dit is misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar zaterdag is jouw dag (en die van je aanstaande natuurlijk) en dat is het enige dat telt. Ik hoop echt van ganser harte dat je schoonouders nog bijdraaien, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze het huwelijk van hun zoon willen missen omwille van een stomme ruzie. Probeer je nu even te focussen op de positieve zaken in je leven en bereid je voor op een onvergetelijke dag zaterdag.
Alles komt goed.
groetjes,
Carolien



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 9:44:29

Hoi Marjan,
Ik sluit mij aan bij de anderen.... het is echt niet fijn dat vlak voor je trouwdag zulke ruzies ontstaan, maar ik zou het mij zo min mogelijk proberen aan te trekken en gewoon proberen te genieten van die dag, wie er nu bij is of niet...
Als je schoonouders nu omwille van een stomme ruzie de trouw van hun eigen zoon willen missen, dan is het misschien omdat ze al langer op zoek waren naar een excuus om toch niet te komen...
Jullie hebben elkaar en je gaat die dag stralen als nooit tevoren! Het gaat ook beter weer zijn dan ze voorspellen hoor, het is toch altijd zo in België... voorzie een binnen fotolocatie en voldoende paraplu's en geniet gewoon van je dag!
Het komt allemaal goed meid!

Groetjes,
Filipa



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 10:51:10

Kop op meid! Ik sluit me aan bij wat hierboven is gezegd, probeer het (of hen ) te laten waaien. Als ze er willen zijn, zullen ze er zijn! Laat je laatste dagen voor jullie huwelijk hierdoor niet verpesten!!

Ik kan begrijpen dat het nu allemaal wat veel wordt. Voor onze trouw ging het er bij ons ook zo hectisch aan toe qua gezondheid / werk... Maar geloof me, de dag zelf, man man, dat glijdt allemaal van je af en je denkt aan niets anders meer dan je feestdag!!

Relax... !



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik12-7-2011 11:19:38

Hey,

Amai dat moet niet leuk zijn... maar alvast nog veel moed!!!
Khoop door de reuma niet te veel last en hopelijk alsnog een goede nachtrust de komende dagen...

Voor zaterdag zal ik alvast een kaarsje doen branden dat het goed weer is.

Veel groetjes en alsnog genieten...
liefs Ellen



Eva
6-7-2012
 Meld misbruik12-7-2011 12:26:01

Ga nog eens met je vriend naar de sauna, probeer goed te slapen en niet te veel te werken die laatste dagen! Veel succes!



nele
16-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 12:48:32

Dag marjan,

Ook ik trouw zaterdag en tja het weer nemen we wel zoals het is.
We gaan het niet aan ons hart laten komen.
In ons geval is het ook niet allemaal rozengeur en manneschijn. Gisterennacht zijn twee personen gestorven die we kennen en jawel de begrafenis is zaterdagmorgen. Dus voor onze trouw, gaan wij eerst nog afscheid nemen van deze personen. Dat is het leven zeker.
Liefde doet je lachen en ook huilen. Maar liefde heeft iedereen nodig, dus de rest nemen we er maar bij.
Ik wens je in elk geval een fantastische dag! Ik hoop dat jouw trouwdag liefde uitstraalt en dat je je mag laten omringen door alle mensen die je graag zien.
Groetjes



marjan
16-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:06:39

Nele,

Ocharme... En ik maar zagen over de dingen die fout lopen, dit zet alles wel een beetje in perspectief...veel sterkte aan jou gewenst, vind het echt heel erg voor jou!

Bedankt aan al de rest, mijn zus komt morgen aan uit Frankrijk en gaat me helpen bij alles en mijn vriend is alles aan het doen om de ouders toch te laten komen dus inderdaad kan ik mij optrekken aan zoveel lieve mensen rondom mij en maakt de rest niet zoveel uit, thanks ladies!



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:52:19

Marianne,
Ik vindt het ook ongelooflijk erg voor jullie.
Ik denk dat het vooral voor je ventje niet makelijk is om zo tussen 2 vuren te staan.
Maar ik zou het hen ook niet hunnen dat je je hierover heel slecht voelt.
Je ventje kan er ook niet aan doen dat zijn ouders zo zijn en waarschijnlijk er alles aan gedaan hebben om op het laatste toch nog de boel te willen verzieken. Want ik denk zo'n beetje dat het zo is gegaan. Ik denk dat het nu belangrijk is dat je dit ook aan je ventje laat blijken dat hij zich nu ook niet schuldig begint te voelen.
Vertel hem vooral dat je nog zielsveel van hem houdt en dat niets je zal tegenhouden om met hem te trouwen, en vooral: probeer daar zelf ook nog van overtuigd te zijn.
Per slot van rekening moeten jullie met elkaar verder en niet mijn jullie ouders, wat ze ook voor jullie gedaan hebben in het verleden.
Kop op, schouders achteruit, en genieten van de mensen die het wel goed met jullie menen.
En het weer, wel, da's inderdaad Belgie zeker. Zelf het zonnetje maken hé .
@ Nele, sterkte de komende dagen. Da's nu echt wel het ergste wat je kan overkomen op je trouwdag.
Al wil ik hiermee zeker niet bedoelen dat wat Marjan meemaakt niet erg is hé.
Allé, jullie snappen wel wat ik bedoel hé.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...