Terug naar overzicht
Hoi Julie, Bij ons is het zo dat ik in ons eigen huisje slaap (wij wonen al samen), en mijn vriend gaat bij zijn mama slapen (ongeveer een 15 tal kilometers van hier). Hij gaat dan het boeketje halen en dan komt hij mij ophalen :-) Groetjes,Filipa
Hey, Lijkt me inderdaad een optie, wij wonen ook al samen maar zullen nog volop in de verbouwingen zitten. Maar inderdaad dit zal de beste optie zijn denk ik. En het ventje zal bij zijn mama moeten slapen he :) Maar waar slaapt ons zoontje dan? Blijft hij bij de papa en komt hij mee mama ophalen? Groetjes
Hoi Julie, Hoe oud is jullie zoontje? Heb je iemand bij je (bv. jouw mama) om jou 's morgens te helpen met het kindje, dan zou je die nog bij jou kunnen laten slapen... maar is het een moeilijke slaper of ben je 's morgens alleen, dan kan je hem best met zijn papa naar zijn oma sturen, ofwel naar jouw mama of papa? Het zijn maar ideetjes hé... Er zijn koppels die toch samen slapen de nacht ervoor, maar dan vertrekt de bruidegom om zich klaar te maken naar zijn moeder bijvoorbeeld en de bruid maakt zich dan alleen klaar. Dat is ook een optie.Of is er misschien ook een Bed & Breakfast (een mooie, heb je ineens mooie foto's ;-)) in de buurt, dan kan jij daar eventueel ook slapen en klaarmaken en dat hij jou daar komt halen als de verbouwingen jou storen? Ik denk maar even mee...Groetjes,Filipa
Filipa, Je hebt me zojuist ontzettend geholpen. Beneden onze straat hebben we een B&B en lijkt me inderdaad een schitterend idee!! Ons zoontje is 1 jaar en eigenlijk slaapt hij zowat overal goed :) Dus is het misschien leuk als hij meegaat met de papa, dan kunnen mijn 2 ventjes mij samen ophalen :) Ik zou liefst de avond voor de trouw met mijn 2 beste vriendinnen "pyjama"-party houden, en een B&B zou dus ideaal zijn. Super straf bedankt!
Hey Julie Net onder jouw berichtje staat een verslag van een bruidje over haar trouwdag. Haar man is blijkbaar ook samen met hun zoontje bij zijn ouders gaan slapen en hebben haar op de grote dag bij hun thuis opgehaald. Ik zou dit ook verkiezen! Dan hoef je die ochtend enkel maar jezelf "in orde" te brengen Die B&B is een heel leuk idee vind ik!
Ik denk ook dat ik mijn ventje naar zijn moeder ga sturen, kwestie van de traditie wat in ere te houden Zijn ouders wonen maar een kwartier van ons, mijn moeder bijna een half uur en mijn zussen en broer wonen nog thuis, dus veel te hectisch voor mij Ik denk wel dat ik de kindjes bij mij hou, mijn zoontje gaat dan 4 zijn en mijn dochtertje 1, denk dat het iets te hectisch zou zijn voor mijn ventje om ze beiden klaar te krijgen, hij gaat al zenuwachtig genoeg gemaakt worden door zijn moeder Ik ga wel eens aan mijn beste vriendin vragen of zij het ziet zitten om de dag ervoor te komen slapen zodat ik wel een helpende hand heb.
Mijn ouders wonen in het buitenland dus ik ga lekker in een hotel slapen, naast het stadhuis waar we trouwen. Hier zal ik me dan ook klaarmaken. Groetjes, Karen
Wij slapen de avond ervoor samen, dit is zo sinds de eerste dag dat we elkaar kennen dus...niet anders de dag voor onze trouw. Het enige verschil is dat onze kindjes bij een van beide grootouders zullen gaan slapen. 's Morgens echter gaat Mark naar zijn getuige, twee straten verder, en gaat zich daar dan klaarmaken...de dames van de suite komen dan naar ons... Veel succes!