Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend en vrijgezellig!

11-7-2011 13:07:26
Joepie, zaterdag is mijn vrijgezellenfeestje, of vrijgezellendagje. Ik weet nog van niets, enkel dat ik die dag moest vrijhouden. Mijn partner zijn vrijgezellen is diezelfde dag... We slapen zelfs niet samen. Ik hou niet zo van zatte mensen en hij gaat goed zat zijn, dus ik heb gezegd dat ze hem maar nuchter terug moeten afzetten :)! Dat is ook een hele dag, want hun winkel sluit (van mijn partner en zijn broer)...

Kei spannend! Ik weet niet wat mee te nemen enzo... Ja en als controlefreak is dat wel moeilijk zenne :)! Ik vind het wel leuk, kijk er kei hard naar uit! Enkele dames zullen ook bij ons blijven slapen :)! Joepie!

Ciao
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 557

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 13:15:50

Geniet ervan!
en ondergaan zou ik zeggen...

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 13:52:30

Inderdaad, je lot gewoon ondergaan en zoveel mogelijk genieten van wat je vriendinnen voor jou in petto hebben

Emelie
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 14:42:55

Wij hebben zaterdag ook onze vrijgezellendag/-avond. Ze zeggen dat mijn dat het leuk zal zijn, maar mijn man gaat afzien. Hij begint het minder te zien zitten, omdat ze hem nogal bang aan het maken zijn. Ik verlang wel om te weten wat ze in petto hebben voor ons. Zo zullen we eens zien of onze getuigen ons goed kennen.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 19:49:19

Hehe, superleuk! Ik zal eens aan jou denken Emilie!

Doei

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik13-7-2011 16:42:34

Oooh veel plezier!!!!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik13-7-2011 22:13:01

Dankuwel!! Ik heb ondertussen al 3 briefjes in de bus gekregen:

"Waar is het toilet aub? Vertaal dit zinnetje in het Spaans tegen zaterdag, je zal het nodig hebben." --> geschrift van mijn ma.

"Ingen setter Baby i et hjorne! Vertaal dit zinnetje naar het Engels, het zal nog van pas komen..." --> getypt en op de omslag een geschrift dat ik niet weet te ontcijferen :).

"Leer volgende zin van buiten tegen zaterdag, je zal hem nodig hebben: J'ai perdu mon soutien-gorge. L'avez-vous vu ,s'il vous plait?" --> getypt, maar in enveloppe van De Lijn. Ik heb een vriendin dat bij de lijn werkt... Zo spannend allemaal en leuk!

Doei

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...