Terug naar overzicht
Geniet ervan! en ondergaan zou ik zeggen...
Inderdaad, je lot gewoon ondergaan en zoveel mogelijk genieten van wat je vriendinnen voor jou in petto hebben
Wij hebben zaterdag ook onze vrijgezellendag/-avond. Ze zeggen dat mijn dat het leuk zal zijn, maar mijn man gaat afzien. Hij begint het minder te zien zitten, omdat ze hem nogal bang aan het maken zijn. Ik verlang wel om te weten wat ze in petto hebben voor ons. Zo zullen we eens zien of onze getuigen ons goed kennen.
Hehe, superleuk! Ik zal eens aan jou denken Emilie! Doei
Oooh veel plezier!!!!
Dankuwel!! Ik heb ondertussen al 3 briefjes in de bus gekregen: "Waar is het toilet aub? Vertaal dit zinnetje in het Spaans tegen zaterdag, je zal het nodig hebben." --> geschrift van mijn ma. "Ingen setter Baby i et hjorne! Vertaal dit zinnetje naar het Engels, het zal nog van pas komen..." --> getypt en op de omslag een geschrift dat ik niet weet te ontcijferen :). "Leer volgende zin van buiten tegen zaterdag, je zal hem nodig hebben: J'ai perdu mon soutien-gorge. L'avez-vous vu ,s'il vous plait?" --> getypt, maar in enveloppe van De Lijn. Ik heb een vriendin dat bij de lijn werkt... Zo spannend allemaal en leuk! Doei