Terug naar overzicht
Hey Sofie, dit is inderdaad niet leuk, maar ik vind wel dat jij moet doen wat jij/jullie het beste vinden.Of wat jij/jullie willen. Het is jullie trouwdag en dan moet je toch u eigen zin kunnen doen. Praat nog een keer met je moeder en met je vriend zodat je toch een beslissing kan nemen waar jij met je vriend achterstaan. Het is niet zo leuk dat je u laatste weken nog moet beginne zorgen maken over vanalles. groetjes Britt
Ja we willen inderdaad onze zin doen, maar het nadeel is dat we die auto's via mijn ma kunnen gebruiken en dat zij daar dan natuurlijk ook zeggenschap in heeft he. Gisteren nog gebeld met mijn ma daarover, bijna ambras :)Heb gezegd dak nog wel is ging binnenspringen daarover, want om half tien 's avonds daarover nog discussiëren, pfff
Mja, niet leuk, inderdaad! Iets krijgen is altijd super leuk, maar als je soms ziet welke gevolgen dat heeft... Ik moet toegeven dat ik supergelukkig ben dat wij ons huwelijk helemaal zelf in elkaar steken en gewoon onze zin kunnen doen. Ok, geen sponsers, maar vooral geen "onnodig gezeur". Praat nog eens met haar en tracht haar duidelijk te maken dat het jouw dag is en dat ze jou niet echt gelukkig maakt met die plotse wijzigingen...een mama is daar altijd gevoelig voor. Succes!
Hey Patricia, We hebben wel een sponser, maar dat is niet mijn moeder :pJa ze zorgt voor de auto's, maar ze mag die van het werk gebruiken. Dus kost haar ook niets ;) Nadeel is dus dat we ook geen chauffeurs hebben he. Zal mijn nonkels moeten vragen om te rijden :) Had haar van het begin verwittigd (ik wist dat ze haar ging moeien) dat ze zich niet te veel moest bemoeien. ze mocht advies geven, maar niets beslissen.Mijn vriend heeft al gezegd: het is wel onze trouw en de jouwe niet he. zelfs met mijn haar mocht ik mijn zin niet doen, achter haar gat heb ik het nu toch naar mijn zin gedaan hoor :D Niet te veel van aantrekken zeker, ze regelt het zelf maar :)