Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

crash dieet

10-7-2011 19:32:24
Hoi bruidjes & gommetjes,

door de verjaardagsfeestje van de voorbije weken en bbq's her en der heeft mijn verloofde er wat kilo's bij...
Mijn kleedje past perfect maar zijn kostuum is wat krap aan't worden. Met nog 10 dagen zijn we samen aan het soepdieet begonnen. Ik heb het niet nodig maar voor de steun doe ik mee en ja kilo's kwijt is nooit een slecht ding. Nu twijfel ik of dit nog de oplossing is of dat ik niet beter van die cm vreters ga halen bij de apotheker?
Iemand een idee wat nog de "gemakkelijke" oplossing is voor enkele cm of kilo's op een dikke week?

Alvast bedankt!
Groetjes Penny

Penny
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 796

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 19:47:00

Als ik snel kilo's kwijt wil dan eet ik het volgende:
Ontbijt: 40g cornflakes met melk of 1 boterham getoast met jam en een half glas fruitsap
Tussendoor: 1 stuk fruit
Lunch: 2 volkoren boterhammen belegd met mager beleg en rauwkost
Tussendoor: 1 potje magere yoghurt
Diner: soep met brood of slaatjes of ...
En dan nog eens 3x/week gaan joggen. Bij mij gaan er dan zeker in de eerste week 2 kiloos af...

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 19:48:30

Ik zit met hetzelfde probleem.
Voor de winter zat mijn kleed als gegoten (wegens koopje toen al meegenomen). Nu met mijn laatste semester in de hogeschool en dus veel stage (zitten) en einwerk maken, ben ik behoorlijk verdikt. Wegens een operatie kan ik nu pas terug sporten. Heb dus nog 3,5 week om een cm of 2 omtrek kwijt te raken. Geen idee hoe ik dat ga doen...

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 20:04:20

proteinedieet, dit is pure vetverbranding !!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-7-2011 22:24:03

ja gelijk health company of herbal life

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 7:40:08

Hoi Penny,
Mijn vriend vindt het Dukan dieet een topper als het gaat om snel afvallen in de eerste week... normaal moet je dan verschillende fases doormaken tot jouw gewicht stabiliseert... maar misschien is dit voor één keer niet erg? Dat hij dan gewoon een aanvalsfase doet.. een week voor de trouw...
Google maar op dukan dieet aanvalsfase :-)

Groetjes,
Filipa

Ps: belangrijk: VEEL water drinken tijdens de aanvalsfase

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik11-7-2011 8:56:18

Ik zou herbal life aanbevelen, proteïnedieet kom je in ketose en kan je last krijgen van hoofdpijn, misselijkheid... geen pretje als je dit op je trouw zou krijgen. Zeker als je dan ineens 'normaal' eet die dag...

Ik ben absoluut geen voorstander van dit soort crashdieëten, maar dit is dan toch de uitzondering.

Ik zou ook nog extra sporten elke dag aanbevelen...

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 9:51:30

Hoi Dames,

bedankt alvast voor de reacties!
Het sporten probeer ik hem al dagen uit te leggen maar krijg hem niet in beweging :-)
Ik ga alles eens proberen op te zoeken en hem deze avond eens alles voorleggen...

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...