Terug naar overzicht
Als ik snel kilo's kwijt wil dan eet ik het volgende:Ontbijt: 40g cornflakes met melk of 1 boterham getoast met jam en een half glas fruitsapTussendoor: 1 stuk fruitLunch: 2 volkoren boterhammen belegd met mager beleg en rauwkostTussendoor: 1 potje magere yoghurtDiner: soep met brood of slaatjes of ...En dan nog eens 3x/week gaan joggen. Bij mij gaan er dan zeker in de eerste week 2 kiloos af...
Ik zit met hetzelfde probleem. Voor de winter zat mijn kleed als gegoten (wegens koopje toen al meegenomen). Nu met mijn laatste semester in de hogeschool en dus veel stage (zitten) en einwerk maken, ben ik behoorlijk verdikt. Wegens een operatie kan ik nu pas terug sporten. Heb dus nog 3,5 week om een cm of 2 omtrek kwijt te raken. Geen idee hoe ik dat ga doen...
proteinedieet, dit is pure vetverbranding !!!
ja gelijk health company of herbal life
Hoi Penny, Mijn vriend vindt het Dukan dieet een topper als het gaat om snel afvallen in de eerste week... normaal moet je dan verschillende fases doormaken tot jouw gewicht stabiliseert... maar misschien is dit voor één keer niet erg? Dat hij dan gewoon een aanvalsfase doet.. een week voor de trouw... Google maar op dukan dieet aanvalsfase :-) Groetjes,Filipa Ps: belangrijk: VEEL water drinken tijdens de aanvalsfase
Ik zou herbal life aanbevelen, proteïnedieet kom je in ketose en kan je last krijgen van hoofdpijn, misselijkheid... geen pretje als je dit op je trouw zou krijgen. Zeker als je dan ineens 'normaal' eet die dag... Ik ben absoluut geen voorstander van dit soort crashdieëten, maar dit is dan toch de uitzondering. Ik zou ook nog extra sporten elke dag aanbevelen...
Hoi Dames, bedankt alvast voor de reacties! Het sporten probeer ik hem al dagen uit te leggen maar krijg hem niet in beweging :-)Ik ga alles eens proberen op te zoeken en hem deze avond eens alles voorleggen... Bedankt!