Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoshoot in tenerife

  29-5-2006 15:05:18
hey!

Na 2.5 weken verlof ben ik dan toch maar terug gaan werken ... pfff ..

we zijn op 13 mei getrouwd (superdag geweest met heel mooi weer terwijl het in andere gemeenten aan het gieten en stormen was)

Nadien zijn we naar Tenerife geweest en ehbben daar een fotoshoot gehouden met onze kledij!! dit is echt een aanrader!! het heeft hele mooie foto's opgeleverd.

vanaf morgen (hoogstwaarschijnlijk) kan je foto's bekijken op onze site; www.tomenmieke.be

groetjes
Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1299


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik30-5-2006 9:51:22

Mooie foto's
Zag er een prachtige dag uit voor jullie.
Proficiat.
Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpegggy.bruiloftsite.nl



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-5-2006 11:16:47

hey Mieke,

Ook wij gaan na onze huwelijksdag naar het buitenland om onze fotoshoot te houden. Wij vertrekken op 15/08 met het vliegtuig naar Rome (weliswaar in onze kledij) en dan neemt de fotograaf (die meekomt vanuit België) op 15/8 en 16/8 onze foto's. Daarna vertrekken wij met een huurauto door het Toscaanse binnenland zo naar het noorden van Italië. Heb er ook ongelooflijk veel zin in! Das nog iets die we na de grote dag overhouden e.
Heb net jullie site bezocht en het was een stralende dag. Jullie zagen er prachtig uit. Een heel mooie locatie waar het huwelijksfeest doorging.

Grtz Debra
11/08/06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik30-5-2006 12:53:34

Proficiat meisje, ziet er heel leuk uit. Ik word zelfs al een beetje nerveus als ik de foto's bekijk, al dat volk...

Wij hebben zaterdag onze huwelijksreis geboekt, je raadt het al, naar Tenerife!
Mag ik eens vragen wat jij ons ZEKER aanraadt van te doen ginder?

Ik kijk wel uit naar de foto's die daar genomen zijn!

groetjes
Katrien
30-9-2006



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik30-5-2006 13:37:54

ik raad je ZEKER aan om de fotoshoot te doen :-)

nadat we terug in ons hotel aankwamen hebben we van de eigenaar zelf nog een bon gekregen om zo'n termencircuit (met bubbelbaden, sauna, ...) te doen.

wat zeker aan te raden is is de wandeling door de Masca-kloof!! dat is een wandeling in een kloof (afdaling naar het water toe) over rotsen en dergelijke. heeel mooie natuur!!

je kan ook altijd naar de Teide gaan kijken (niet zo heel speciaal maar moet je wel eens gezien hebben)

voor de rest hebben we ook een autootje gehuurd .. maar we zijn ook al niet zo'n mensen die stadjes gaan bezoeken en zo.. dus daar kan ik je niets over vertellen.

Mieke
13/05/06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik30-5-2006 17:45:52

De Masca-kloof, nog niet van gehoord, maar ik hou wel enorm van mooie natuur, dus dat gaan we zeker onthouden. Bedankt voor de tip!!!

En geen boottocht gedaan op zoek naar walvissen/dolfijnen? Want dat zou ik ook wel willen doen, maar mss is de kans wel klein dat je iets te zien krijgt...

Katrien



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik30-5-2006 20:37:23

ja, we zijn ook met catamaran gaan varen naar walvissen en dolfijnen.... normaal zien ze meestsal dolfijnen en weinig walvissen, maar bij ons was het net omgekeerd..... een stuk of 8 walvissen en geen dolfijnen.

eigenlijk wel spijtig, want van die walvissen zie je niet veel ... enkel zo de zwarte vin ... die springen nietuit het water hé.

maar je kan geluk hebben ... 70% van de tijd zien ze die wel.

in welk hotel ga je??

Mieke
13/05/06 reeds 2 weekjes getrouwd.



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik30-5-2006 21:05:46

Wij hebben hotel H10 Conquistador gekozen. Zag er wel leuk uit, maar is afwachten natuurlijk he.

Hm, ik wil het er toch op wagen hoor, om zo'n boottocht te doen. Ik zou vooral eens een walvis willen zien, zo die staart dat hij het water komt. Prachtig!

In welk hotel zaten jullie?

Katrien



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik30-5-2006 23:23:47

wij zaten in villa tagoro;
ook tegen playa de las americas, alleen wat verder van het strand af ... ken het hotel (allé, van naam dan toch). daar is er een jetairoffice voor de excursies te boeken :-)

als je wil kan je me ook altijd mailen: skiwi@yucom.be

wat mkkelijker dan via dit forum

de staart van zo'n walvis heb ik niet gezien... enkel de vin vanboven ... precies een haai :-)

maar ze komen wel dichtbij omdat er ook niet op gejaagd wordt, dus de beesten hebben geen schrik.

groetjes,
Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...