Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de dagenteller!!!

10-7-2011 18:47:52
vanaf vandaag geen 300 dagen meer op de teller!!! maar 299!!!

we hebben al een mooie zaal, een fotograaf, vervoer, een ceremoniemeester, en enorm veel ideeën!!!

eerst dachten we ook om onze ceremonie te laten doen door rent a priest maar dat is een twijfelgeval geworden... we hadden al wel contact met deze mensen en de data stond vast met uur... maar bij nader inzien is een viering om 17uur toch echt wel aan de late kant!!! dus daar moeten we nog eens over nadenken en het proberen op te lossen!!! wat is jullie gedacht hier rond?!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 496

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 19:05:02

Bij ons begint de ceremonie om 15.30. En duurt een uurtje... Misschien ook laat maar het blijft zo :). De ceremonie gaat door in de tuin van de feestzaal dus zo zijn de mensen ineens aanwezig voor de BBQ.
Linde

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 19:12:17

mja bij ons is het dus op een andere locatie... en 17 uur is nog wel later e! als je het dan uitrekent ben je ten vroegste om 1uur de openingsdans aan het doen

debbie
14-10-2011
 Meld misbruik10-7-2011 19:14:48

wij trouwen om 16 uur voor de wet dan, maar wouden het zo laat, moeten nog veel voorbereidingen treffen, willen ook niet super vroeg opstaan, is maar klein en intiem thuisfeest, we hebben een bus gehuurt die iedereen bij mijn ouderlijk huis ophaalt en dan ook terug brengt. gemakkelijk. maar om meerdere redenen eigelijk.

groetjes debbie

ria
2-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 21:41:24

Bij ons was de ceremonie ook in de tuin van de feestzaal om 14h30 door rent a priest jef wauters. Het was schitterend. Het heeft een uurtje geduurd en dan pauze tot 16h30 tijdens deze pauze heeft de familie genoten van een drankje en werden er foto's gemaakt met vrienden.

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 2:13:28

Hey Dorien,

Wij trouwen ook op 5/5/12! Leuk eh, dat de teller nu tenminste toch al onder 300 dagen staat, maar het lijkt nóg zo lang :)
17u. vind ik ook wel vrij laat voor een viering...bij ons begint de receptie om 17u. en de gemeente is om 11u. dus daartussen gaan we nog een viering doen...maar het ligt nog niet vast...Nog veel succes met de voorbereidingen!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-7-2011 17:06:59

Hallo Dorien,

Bij ons is de viering ook om 17u00 maar wij moeten niet meer "verhuizen" want de viering zal plaatshebben aan onze feestzaal. De receptie kan er dus meteen op volgen en het diner zou dan rond 19u30 starten.
Voor ons is dit een perfecte timing.

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...