Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen 16 juli

  10-7-2011 16:52:38
Hallo,

Zijn er hier nog die op 16 juli trouwen? Ik krijg zo'n zenuwen, amai. Ik maak me vooral zorgen over het weer, maar ja, daar kan ik dus zelf niks aan veranderen, spijtig genog. Wij hebben een tuinfeest en alhoewel we tenten voorzien hebben, is het natuurlijk veel leuker dat de zon schijnt. Enkele keren per dag, ga ik naar de voorspellingen zien, maar telkens geven ze iets anders, maar vandaag vooral regen .

Veel succes nog dames.

groetjes

Cathy
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1283


Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 19:33:14

Het is nog een weekje dus er kan nog heel veel veranderen :o)!
Zeker hier in België!
Ik duim in ieder geval mee voor mooi weer!
En moest het dan toch slecht weer zijn, laat het geen domper zijn op jullie mooie dag!
Heel veel plezier!




Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-7-2011 20:58:02

Hey meid!
Of het nu goed weer is of nat, we zullen daar samen eens een leuk feest van maken hoor!
Dat mag helemaal geen domper op jullie dag zijn, maar vooral genieten dat moeten jullie doen!
En inderdaad dat weer, dat kan hier zo dikwijls veranderen ... we zullen het zaterdag pas zien ... maar in elk geval ... probeer deze laatste dagen nog goed door te komen, en dan ga je zien zaterdag komt alles goed!

Veel liefs,
Kelly



Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 21:09:13

Hey Cathy,

Wij trouwen 20 juli en ook hier beginnen de kriebeltjes stilletjes aan te komen. Ik denk (hoop) dat alles min of meer geregeld en in orde is, er is echter één onvoorspelbare factor en dat is het weer. Ik heb me voorgenomen mij hierin niet op te jagen, omwille van de eenvoudige reden dat ik er helemaal niets aan kan veranderen. Ik ga gewoon proberen te genieten. Alles komt goed :)

Geniet van je prachtige dag! groetjes Carolien



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 21:47:38

hey Cathy!

Ja, hier hetzelfde: ik maak me ook zorgen over het weer, trouw dus ook 16 juli...
Maar uit angst ben ik nog niet gaan kijken naar de voorspellingen... :-)
Nuja, zelfs slecht weer zal onze dag niet kunnen voorspellen! Mooi weer is natuurlijk wel mooier en zorgt voor meer sfeer, maar hebben we niet in de hand hé.
Ik probeer beetje te denken: er zijn weinig dagen in de zomer dat het echt de hele dag regent hé, zo af en toe een buitje valt nog mee...
Moet jij nog veel doen? Ik toch nog wel behoorlijk wat, zo allemaal kleine dingen die toch wel wat tijd nemen. Morgen opnieuw proef-make-up (eerste keer was ik niet echt tevreden).
succes nog met de laatste voorbereidingen

groetjes!



marjan
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 8:06:25

Is echt om zot van te worden, mooi/slecht/mooi/slecht...da kunt ge toch geen voorspellingen meer noemen dan? Voor de moment geven ze mooi weer dus hopelijk blijft het nu ook zo!! Nog 4 dagen, spannend!!



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 9:34:57

Hier de zelfde spanning! Ook al enkele dagen meermaals per dag de voorspellingen bekeken en inderdaad steeds anders... Vandaag op 2 sites gekeken en allebei geven ze totaal iets anders! De ene geeft 24° en droog, de andere 19° en regenbuien... Wat zal het worden???
Maarja ondanks het het weer proberen wij er op 16 juli ook een mooie dag van te maken!



An
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 10:48:42

Hier Begint de spanning ook te komen en begin ik het weer ook op de voet te volgen...
Op welke site's kijken jullie?
Want dat weet ik niet goed!
Spannend allemaal!
Het word zowiezo een prachtige dag!!
Veel succes nog allemaal!!



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 11:51:56


Ik kijk op verschillende sites en ik onthou die met het beste weer voor zaterdag ;-)!
meteoservices.be
meteovista.be
kmi.be
bdb.be
Hopelijk komen ze allen snel tot het besluit dat het zaterdag geweldig weer wordt (of toch al droog)!




annelies
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 15:08:33

Hier ook een bruidje voor zaterdag 16 juli!
Ja tbegint hier toch stillekes aan te kriebelen zenne.
Moeten jullie nog veel doen?

Kijken ook al enkele dagen naar de weervoorspellingen. Das het enigste dat je zo niet echt onder controle kunt houden he. Maar laten we hopen op goed weer. Het zal zowieso een mooi dag worden of het nu met of zonder regen is!




Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:15:06

Net het weerbericht gezien, ziet er slecht uit :-(



elke
16-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 11:28:31

Hey,
ik trouw ook op 16/7 en maak me ook ongerust over het weer! Ik ken nu wel alle websites over weervoorspelling uit mijn hoofd en die verschillen allemaal van mening over hoe slecht het weer zal zijn. Ik ga proberen van het me niet aan te trekken (heb al een huilbui gehad toen ik de eerste keer zag hoe slecht de voorspellingen waren...)
Nu ja, we kunnen er niks aan veranderen, en als dat de enige imperfectie is van de dag valt dat goed mee he ;D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...