Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren was onze grote dag...

  10-7-2011 13:25:39
helaba iedereen...
gisteren was onze grote dag!!!
ventje gaan slapen bij zijn mama...
ik heb hier thuis gewoon in de zetel geslapen...

rond 7 uur opgestaan, en nog snel de versieringen aan de haag en voordeur enzo gedaan :)
Rond half tien was de cateraar hier... om de partytafels al op te zetten samen met vrienden van ons en de partytenten (voor als het nog veel zou regenen)...
rond tien uur was onze kapper hier... ze heeft mijn broertje zijn haar nog geknipt, mijn zusjes haar opgestoken, mijn mama's haar gebrusht, mijn haar opgestoken, mijn dochter haar haar geknipt en mijn andere dochter haar haar ingevlochten... mijn nichtje haar haar ingevlochten en mijn schoonzusjes haar ook nog opgestoken...
man wat een snelheid :D
onze fantastische fotograaf was intussen ook al gearriveerd!

tegen twaalf uur, half één was de hummer hier gearriveerd met al een deel van de familie :D en de bruidegom met zijn mama

ik ben me toen snel gaan verstoppen... want men aanstaande nmocht mij uiteraard pas zien aan het altaar :p...
toen reed de hummer een eerste keer door... en kwam hij terug voor mij, men papa en onze zes bruidskids :)...

het was een supertoffe mis, daarna zijn we naar onze tuin gekomen met zijn allen voor de receptie...
met hele lekkere cava en speciale hapjes... gelukkig bleef de regen uit...
dan zijn wij even verdwenen voor onze fotoshoot aan het skatepark op den dam!! super trouwens...

tegen zessen zijn wij stillekes aan naar onze feestzaal vertrokken om de gasten te begroeten (die gingen komen tegen half zeven)
nog goed geaperitiefd (of hoe je het ook schrijft haha)
en dan was het koud buffet geopend... er was heeeeeeel veel eten...
een koud buffet, een dessertenbuffet, een bruidstaart (die gewoonweg nog beter was dan ik ze had voorgesteld), een middernachtsnack... helaas hadden enkele mensen die toch bevestigd hadden, hun kat gestuurd dus was er enorm veel over...
we hebben onze openingsdans gedanst... en zijn er daarna eens goed ingevlogen...

mensen die deze dag onvergetelijk hebben gemaakt?

fotograaf: Dirk Talboom
Dj: dj jan pro music en entertainment
catering: Natuurslager Stefan (merksem)
zaal: volkslust/diamantje in merksem
en uiteraard al onze lieve gasten die onze dag onvergetelijk maakte!!!

Elissa
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1935


Ann
21-7-2012
 Meld misbruik10-7-2011 13:30:26

Proficiat met jullie huwelijk. Het lijkt me echt een super dagje.
Je kleedje lijkt me ook erg mooi zo op het kleine foto'tje te zien.
Nog foto's ?



natasha
7-7-2012
 Meld misbruik10-7-2011 15:10:23

hey meid gij staat hier ook op!!!! kei leuk
je was een super bruid! hoop dat iedereen zijn haren goed gebleven zijn :) xxxxxxxxxxx



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik10-7-2011 17:31:36

Een hele dikke proficiat! Leek me een heel leuk dagje...
Net zoals Ann vind ik je stralen op het kleine fotootje. Heb je nog foto's die wij kunnen bekijken?
Geniet nog !!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 19:52:13

Dikke proficiat!
Veel geluk samen en geniet van het getrouwde leven!



Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 21:05:07

@ natasha ja zenne iedereen zijn haar was picobello!! :) nog is merci he :)

aan alle andere bruidjes (to be) ik heb nog wel enkele fotokes maar weet ni goe hoe ze hier op te zette?



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 12:03:39

Hallo Elissa, heel erg gefeliciteerd!! Je hebt ons al een glimp laten opvangen van je - precies - supermooie kleed :)! Meer en duidelijkere foto's zijn uiteraard welkom. Geniet nog na van jullie dag en van elkaar!

Groetjes
Sharon



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik11-7-2011 12:11:40

op facebook zetten en de link hier doorgeven ?



Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 22:44:44

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.219245748110841.50789.100000762536406

er staan er enkele tussen die de professionele fotograaf heeft gemaakt,
de rest is door mijn papa gemaakt maar dat verschil zie je zo en zo duidelijk...

de overige foto's daar is onze fotograaf nog mee bezig

x



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-7-2011 10:48:45

Proficiat! !!!

Ik kan spijtig genoeg de foto's niet zien....



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik12-7-2011 12:59:18

Ik kan ze ook niet openen




Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 20:41:24

ik zal het even open zetten, nrmaal kan je het alleen zien als we bevriend zijn, ik doe het nu direct



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik12-7-2011 23:14:21

Ja, ik zie ze! Moooooi hoor, echt !!



Evi
27-10-2012
 Meld misbruik19-7-2011 23:08:22

Hoi,

het lijkt me een super dag! Ik ben hier nog vrij nieuw, dus mss heb je het allemaal al eens ergens opgeschreven.... maar ik wou je eens vragen hoe je ervaring met de volkslust was.... Hebben jullie de zaal zelf versierd, hoe zat het met bediening, had je de grote of kleine zaal,.... kortom, zoveel mogelijk info :-) We zijn hierin ook geinteresseerd, maar ze hebben precies nogal veel "regeltjes" of is dat een verkeerde indruk?

bedankt voor de info!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...