Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips & ideetjes ivm tafelnamen en de presentatie ervan

  10-7-2011 12:01:23
Hey, we zijn nog op zoek naar originele ideetjes voor onze tafelnamen. Ikzelf ben van het Antwerpse, mijn verloofde van Brugge (waar we ook wonen) en we werken allebei in Brussel. Daarom spelen we met het idee om de tafelnamen naar typische plaatsjes, monumenten, historische feiten ... van de 3 steden te noemen, zoals bv voor Brugge "Brugse reien" of voor Brussel "Manneke pis". Mijn familie en vrienden plaatsen we dan aan de Antwerpse tafels, de familie en vrienden van mijn verloofde aan de Brugse tafels en de collega's aan de Brusselse tafels.

Hebben jullie ideetjes voor de tafelnamen? En hoe zouden we de eretafel kunnen noemen? Daar zitten mensen uit Brugge én Antwerpen aan, nl wij met zussen, broers en een paar vrienden.

Hoe presenteren we de namen best? Van de zaal uit staan er al hoge kandelaars met lampjes op de tafel wat het dus moeilijk maakt om met iets in de hoogte te werken.

Alle ideetjes en tips zijn welkom!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Katrien

Katrien
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1570


Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik10-7-2011 12:16:44

Kan je de eretafel niet naar de plaats noemen waar je mekaar hebt leren kennen?



Katrien
2-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 12:29:16

Dat is op het werk, in Brussel, maar de naam van de firma willen we niet als tafelnaam en de buurt heeft niet een uitgesproken toeristische plaats.



Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik10-7-2011 12:34:36

Wij gaan waarschijnlijk met foto's werken. Het grootste deel van mijn vrienden komen uit mijn dansgroep, dus dan een foto van een activiteit van de groep, de vrienden van mijn verloofde een foto van een activiteit dat ze samen deden. Zo heb je ook ineens een gesprek onderwerp. Voor de eretafel hebben we nog niet echt nagedacht wat we daar voor gaan doen. Dit kan ook altijd met foto's natuurlijk van met onze ouders/broers/zus, maar we hebben nog wel eventjes tijd om er over na te denken.






jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 12:53:11

Kan je de straat van je woonplaats nemen ...voor de eretafel?



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik10-7-2011 13:29:21

Of de plaats van waar hij je ten huwelijk heeft gevraagd???

xxx



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik10-7-2011 23:19:44

Het Katrien, niet als antwoord op je vraag... maar wij hebben een beetje hetzelfde... Ik ben ook van Antwerpen, hij van Brugge... en we wonen hier nu ook... Wat vrouwen al niet doen voor de man van hun dromen... (en wij speelden ook met dat idee, maar gingen dan de treinstations nemen van de plaatsen waar de trein stopt tussen hier en mij thuis)



Lara

 Meld misbruik19-7-2011 20:09:59

De bovenstaande reackties zijn geweldig! hoe te presenteren..
Ik denk niet dat je te moeilijk moet denken, je hebt menukaarthouders(gebruiken restaurants bedrijven e.a.) A4 formaat of andere maten..Of krijtbordjes die op de tafel staan en anders om de servetten een krijtbordje met koord wikkelen en daar de namen op zetten..decofrutsels heeft leuke afbeeldingen en producten moet je maar eens kijken voor ideeen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...