Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De getuigen zijn gevraagd! Eerste emo-momentje...

9-7-2011 15:49:41
Als getuige ging mijn verloofde mijn broer vragen (hij heeft zelf wel 3 zussen en 1 broer maar heeft een betere band met de mijne) en ik ging mijn tante/meter vragen omdat ik een hele speciale band met haar heb.
Ik had zo een vacature gemaakt in foldervorm met op de voorkant een foto van ons ieder apart en onderaan een foto van ons samen "als fusie". :)
Mijn broer wist al wel dat hij als getuige gekozen ging worden, Davy kan dan ook absoluut niet goed zwijgen. Maar hij was toch nog verrast door hoe we het "officieel" gevraagd hebben.
Mijn tante was sinds eergisteren terug uit verlof die spijtig genoeg geeïndigd is met een accident waar zij niets aan kon doen, andere chauffeur is tegen haar geschoven, maar waardoor haar caravan wel kapot is. Ze was dus een beetje de kluts kwijt door het hele gebeuren. Ik en Davy gisteren eerst een prachtig paars boeketje bloemen gekocht, ik weet dat ze die kleur graag ziet. Ze keek al wat verbaast toen ik haar eerst het boeketje gaf en nadien de enveloppe. Ze begon te lezen en zei: oh leuk dat jullie gaan trouwen maar wie ga je als getuige kiezen? Lees even verder tanteke, dan weet je het wel. Stomverbaasd keek ze terug naar ons, wat ikke???? Kies je niemand jonger? Kzeg nee, jij bent mijn tanteke en mijn meter en ik wil absoluut dat jij mijn getuige bent. Ik zou niemand beter kunnen kiezen. Het werd allemaal wat emotioneel (ze heeft onderandere 3 keer borstkanker overwonnen!!!),ze was dan ook enorm vereerd.
's Avonds rond middernacht kijk ik naar mijn gsm, had ze blijkbaar om 21u nog gebeld naar mij maar in al de drukte thuis heb ik de gsm niet gehoord. Maar, ze had een voicemail berichtje ingesproken. Al snikkend vertelde ze dat ze echt niet verwacht had dat ik haar als getuige zou kiezen en dat ze het echt fantastisch vind en heel vereerd is. Dat ze al wat van slag en emotioneel was door dat accident enzo maar door als getuige gevraagd te worden was het er niet beter op geworden, nu was ze helemaal van slag.. :) En dat ze hoopt nog prachtige momenten met mij te mogen meemaken en mij gewoonweg graag ziet. Ik natuurlijk ook al beginnen snikken bij het beluisteren van het berichtje.
Allee, nog 11maanden tot de trouw en het eerste tranenmomentje is er al geweest.

Eline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 748

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-7-2011 18:52:37

Oooh, echt mooi hoor, zo ontroerend hoe blij ze is!
Dat bevestigt inderdaad het feit dat je niemand beter kon kiezen

Carol
29-9-2012
 Meld misbruik9-7-2011 20:10:17

Toch fijn als je iemand zo intens gelukkig kan maken...

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 1:34:51

Bij ons was dat ook zo'n emo-moment, toen Geert zijn zus vroeg getuige te zijn op een feestje voor de verjaardag van zijn zoon. Iedereen was er, en iedereen dacht alleen aan het verjaardagsfeestje. We hebben hemel en aarde moeten verzetten om haar nog tegen de avond bij ons te krijgen, want ze zat eigenlijk op een ander feestje.
Dus toen ze gevraagd werd, was het voor iedereen een volkomen verrassing. Niet dat ze iemand anders hadden verwacht, maar dat de vraag op dat moment kwam, was volledig niet verwacht. En tranen die er gevloeid zijn...
Op 31 juli gaan we nu een mega-familie bbq geven. Dat was al langer ons plan. Maar niemand die gaat verwachten dat we dan ook mijn beste vriendin als getuige gaan vragen (ze wordt mee gevraagd omdat ze als een zusje is voor mij). En ondertussen ga ik ook mijn peter vragen of hij me "weg wil geven", vermits mijn papa er niet meer is.
Ik ben er gewoon nog niet uit HOE ik het ga vragen, maar dat komt wel.
Fijn voor jou dat je zo'n tante hebt. Ik hoop alvast dat ze nu gespaard blijft van tegenslag.
Grtz.
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...