Terug naar overzicht
Oooh, echt mooi hoor, zo ontroerend hoe blij ze is!Dat bevestigt inderdaad het feit dat je niemand beter kon kiezen
Toch fijn als je iemand zo intens gelukkig kan maken...
Bij ons was dat ook zo'n emo-moment, toen Geert zijn zus vroeg getuige te zijn op een feestje voor de verjaardag van zijn zoon. Iedereen was er, en iedereen dacht alleen aan het verjaardagsfeestje. We hebben hemel en aarde moeten verzetten om haar nog tegen de avond bij ons te krijgen, want ze zat eigenlijk op een ander feestje. Dus toen ze gevraagd werd, was het voor iedereen een volkomen verrassing. Niet dat ze iemand anders hadden verwacht, maar dat de vraag op dat moment kwam, was volledig niet verwacht. En tranen die er gevloeid zijn... Op 31 juli gaan we nu een mega-familie bbq geven. Dat was al langer ons plan. Maar niemand die gaat verwachten dat we dan ook mijn beste vriendin als getuige gaan vragen (ze wordt mee gevraagd omdat ze als een zusje is voor mij). En ondertussen ga ik ook mijn peter vragen of hij me "weg wil geven", vermits mijn papa er niet meer is.Ik ben er gewoon nog niet uit HOE ik het ga vragen, maar dat komt wel.Fijn voor jou dat je zo'n tante hebt. Ik hoop alvast dat ze nu gespaard blijft van tegenslag. Grtz.Cindy