Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

honeymoon is geboekt !!

9-7-2011 13:09:53
hejj bruidjss..

het is nog een 8 maand voor dat wij trouwen maar hebben gisteren onze honeymoon geboekt whiii !!!
Ben zo blij.. gelukkig vindt ik dat de tijd wel zeer vlug gaat :p

Het is wel geen exotisch eiland zoals velen wel willen maar die lange vluchten zijn voor mij meer een kwelling dan een honeymoon. wij gaan 8 dagen tenerife en 8 dagen gran canaria combineren.. eerst gaan we naar dream hotel gran tacande en daarna naar villa del conde..

villa del conde kennen we al.. heeft er iemand ervaring met dream hotel gran tacande?

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 543

A.
23-7-2011
 Meld misbruik9-7-2011 22:06:50

een honeymoon moet niet per se naar een exotisch eiland zijn he. Hoe je het ook draait of keert een vakantie moet je toch altijd zelf maken ook al is het een gewone of een honeymoon Wij gaan ook gewoon naar Corfu... de malediven, dominicaanse,.... vonden we net dat tikkeltje (veel) te duur!! Maar kanje niet verder helpen met je hotel... maak er allesinds een onvergetelijke vakantie van!!!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 1:40:37

Ik kan je ook niet helpen met info over jullie hotel, maar 't is inderdaad wat je er zelf van maakt.
Wij gaan volgend jaar op jaarlijkse 4-daagse mee met de moto-club, en dat gaat zo een beetje onze honeymoon worden. 't is niet evident voor ons om grote reizen te doen. 3 kindjes samen, een huisje die nog wat opknapwerkjes vraagt, you know, veel andere kosten. Maar wij gaan zoieso al altijd een paar keer per jaar samen op shortbreak. En eigenlijk is heel ons leven al een beetje een honeymoon zulle.
Misschien versier ik wel nog een last-minute citytrip voor ons beiden. We zien wel.

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 9:22:42

Wij gaan ook niet naar een exotische bestemming hoor. Het is Turkije geworden hier. We vonden de dominicaanse, mexico en alle andere tot de verbeelding sprekende bestemmingen veel te duur en te ver. Tis inderdaad wat je er zelf van maakt.

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik10-7-2011 13:19:29

Leuk leuk!
Idd je moet geen huwelijksreis naar een tropisch eiland doen.
Je moet doen waar jij en je toekomstige je goed bij voelen.
Dat hebben we ook gedaan.
We gaan naar madeira voor 2 weken!

Amuseer jullie!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik11-7-2011 8:11:54

Hey,
Sluit mij aan bij de anderen, het moet geen eiland of exotisch gedoe zijn. En in Europa zijn ook schitterende plaatsen te vinden hoor.
Onze huwelijksreis was Schotland (wandelen-wij zijn namelijk geen strandliggers) en je gelooft het nooit maar 3 weken zon gehad!
2 jaar geleden hebben wij Tenerife bezocht, mooi eiland.
Geniet ervan.
Groetjes,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...