Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen...

  9-7-2011 12:00:10
34 dagen én het is zover
graag had ik (alweer) beroep willen doen op jullie,
toekomstige bruidjes en reeds gehuwden ivm de decoratie
ik ben nog op zoek naar gepaste decoratie voor de Kerk, feestzaal en thuis
persoonlijk vind ik ballonnen mooi, kleur ben ik nog niet uit,
maar nu is mijn vraag:
met helium gevuld of gewoon opgeblazen?
had hier al verschillende dingen gelezen ivm combinatie helium en wind,
dus ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit
toevallig (wellicht wel met zoveel gebruikers van deze site ) iemand ervaring en
tips voor mij (winkel, website, ...)?
nogmaals bedankt voor jullie hulp en informatie

grtjs Ina

Ina
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1616


Julie
5-8-2012
 Meld misbruik9-7-2011 12:10:34

Hallo,

je kunt eens wat ideetjes opdoen bij www.flowersandlights.be! Ik ga die led lichtjes ook gebruiken!

Veel succes!
Juliekuh



Linde
26-5-2012
 Meld misbruik9-7-2011 12:13:12

Hey Ina,
Een vriendin van mij heet Ramona (site:http://www.ramonabeauty.be/ ), zij doet aan ballonplooien en decoratie. Ik heb van haar al veel mooi werk gezien. Misschien daar eens informeren? Zij gaat in ieder geval mijn trouw ook doen!
Veel succes!
Linde



Stefanie
19-8-2011
 Meld misbruik9-7-2011 13:27:24

Dag Ina!

Ons plan was ook om ballonnen te gebruiken om de kerk te versieren!
Wij denken van in het begin van de kerk 2 trossen met ongeveer elk 20 ballonnen aan te plaatsen gevuld met helium.
Op het einde van de mis zouden we de ballonnen laten uitdelen zodat iedereen deze dan op hetzelfde moment kan laten vliegen.
Ook aan de feestzaal zullen wij normaal ballonnen gebruiken.
Hier is er een winkel die ballonnen vult met helium, maar ze vragen 1,5 eur per ballon, wat ik persoonlijk wel wat veel vind voor 1 ballonnetje...

Groetjes



Sofie
7-5-2011
 Meld misbruik9-7-2011 17:45:21

Hallo Ina!

Wij hebben ook ballonnen gebruikt voor de versiering, zelf gevuld met helium (een tank hadden we gekocht via www.bikko.be , maar in de AVA vind je ze ook).

Daarna hebben we ze laten vliegen met de kindjes, en dat heeft heel wat leuke en mooie foto's opgeleverd... Daarvoor alleen al echt een aanrader dus

Groetjes,

S&B



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-7-2011 19:50:33

ik dacht ook aan veel ballonnen te gebruiken, in de week zijn wij langs geweest bij onze ceremoniemeester + vervoer en hij wist ons te zeggen dat het niet langs de ene kant te goedkoop en langs de andere kant geen begrafenisstijl mag hebben... met het geld dat je aan ballonnen geeft kan je ook mooie bloemversiering enzo doen. hij vermelde er ook bij als je denkt aan de witte mars en opstanden enzo dat er ook ballonnen gebruikt worden... wij gaan dus zeker oppassen met een overmaat aan ballonnen!!!





Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik10-7-2011 0:47:44

Ik zou ook graag ballonnen gebruiken als decoratie in de kerk,
maar hoe doen jullie dat als je met helium wil werken?
Ik heb gehoord dat ze maximum 10 uur goed blijven zweven en dan al afzwakken.
Maar wij zouden de kerk graag de avond ervoor versieren, het lijkt gewoon zo stressy om op de dag zelf nog te gaan versieren.. of niet?



Lara

 Meld misbruik19-7-2011 20:12:38

Wat een geweldig effect geeft, zijn ballonnen in een tros hangen en dan een baldakijn gebruiken,...krijg je een prinsesengevoel..haha dan natuurlijk geen helium gebruiken decofrutsels hebben ze leuke dingen en afbeeldingen wat ik bedoel



wouter

 Meld misbruik21-7-2011 13:47:42

Afhankelijk van hoe ze klaargemaakt zijn en enkele andere factoren blijven deze 10 uur tot 10 dagen zweven.
Veel meer veelgestelde vragen en antwoorden over ballons vind je gratis op www.ballonatelier.be



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...