Terug naar overzicht
Hallo Bruidje, Heb je eventueel informatie voor een luxe vakantie in Mauritius?ik ben ook vanalles aan het opzoeken voor ons huwelijksreis?mvg Virginie.
Hey, Jullie reis klinkt echt super. Ik zou zo mee vertrekken :p. Is wel lang vliegen zeker ? En waarschijnlijk ook vrij duur ?
Hey bruidje!!! super gewoon hé!wij zijn ook al aan het wegdromen van onze honeymoon en denken al een hele tijd aan mauritius!heb jij (als kenner ) tips voor ons wat en waar we best kunnen boeken en welke prijskaartjes er eventueel aan vasthangen? alvast bedankt en geniet van het verder aftellen veel groetjes!!!!
@ Virginie : ik reserveer mijn hotels rechtstreeks omdat ik veel goede reisagenten-tarieven krijg dus die zijn altijd mooi meegenomen! Prijzen voor '12 zijn ook nog niet officieel uit in de brochures. Touroperator Rainbow heeft, als ik ze vergelijk met andere to's, vaak de goedkoopste prijzen. Ik heb hier al veel gelezen over Mauritiustravel. Zij hebben echt wel hele goede prijzen maar die zijn rechtstreeks te boeken! Maar ik denk wel dat er niets mis is met deze organisatie, zij zijn wel degelijk officieel en gekend hoor.@ Ann : er is nog voldoende plaats!! :-)))Vlucht van Amsterdam tot Nairobi duurt ong. 8u / Nairobi tot Mauritus nog eens 4u en retour Mauritius tot Brussel zal nog eens 11u duren... Lang vliegen dus, maar dat ben ik al gewoon! :-)Een safari is idd vrij duur, reken op zeker € 1000 pp voor 5 a 6d. Dat is echt een basisprijs... Ik heb natuurlijk het voordeel nog al eens wat korting te krijgen...xxxx
@ Mieke : hey hey!!Ik heb precies meer zin in de honeymoon dan in de trouwdag zelf!!!! :-))))))))))))Als wij in het reisbureau prijzen berekenen voor een 8 of 10-daagse reis naar Mauritius, komen we al snel aan een totaal budget aan € 4500-6000.Alle hotels daar zijn echt super, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat!Het is natuurlijk 'tegen mijn winkel', maar zoals ik hierboven al heb gezet, hebben we veel klanten die met offertes van Mauritiustravel.nl komen aandraven.Deze prijzen zijn vaak echt wel een stuk goedkoper (+/- € 4000 voor 9n) dan in België.Ik heb geen idee hoe zij aan deze superprijzen kunnen komen, maar de organisatie is wel heel goed en zeker professioneel. Als ik je een tip mag geven : mss best daar boeken want de prijzen zijn zoooooooveel goedkoper... Zij hebben btw ook al prijzen uit voor zomer '12 dus mss best eens een mailtje sturen...?? :-) Succes! xxxx
Hey Bruidje , Bedankt voor de reactie,ik heb ook contact met Mauritiustravel.nl en wacht momenteel op een offerte.Veel plezier nog met het plannen.Groetjes Virginie
Hey, Wij zijn ook naar Mauritius gegaan en bij ons was Odysseus de goedkoopste met hun offerte. Wij zijn naar hotel Le Canonnier geweest. groetjes sofie
Wij wouden ook naar Mauritius gaan. Maar het zou ons 6500 euro kosten voor 10 dagen ter plekke en dan nog 2 dagen reizen. Aangezien we pas gekocht hebben en we ons feest ook nog zelf moesten betalen, hebben we dan maar voor 14 dagen madeira gekozen met huurauto in.Dit heeft ons een pak geld bespaard, en kunnen we toch alles verkennen zonder nog veel geld te moeten neerleggen.Want als ik ergens ben, ben ik niet altijd aan het zwembad terug te vinden. Ik wil de natuur en omgeving zien.Anders kan je volgens mij ook een 5 sterren luxe hotel boeken in benidorm, als je toch niet buitenkomt.
Woehoe! Wordt vast een mooie reis! :) Seg Bruidje, in welk reisbureau werk jij nu eigenlijk? Weet al dat je in Brasschaat woont en regelmatig reisjes moet boeken voor men baas ;) maar weet eigenlijk niet waar ze dit doen?
mmmmmm op huwelijksreis, morgen ga ik met men schatje naar het reisbureau ben benieuwd wat ze ons kunnen aanbieden? iemand ervaring met bali?
@ Kim, ik werk bij A1 Reizen in B-schaat! Geïnteresseerden mogen me altijd mailen! :-)))) x