Terug naar overzicht
Hoi Monica, wij zijn 2 jaar geleden een Mini garage binnengestapt, en hebben daar voor het weekend van ons huwelijk een mini cooper cabrio geleend. Wij hebben voor dat hele weekend toen 200 EUR betaald.
Hey, In Sint-Niklaas kan je er huren , check de site : justmarriedcompany.be. Groetjes An
Dag Monica, Hebben jullie de Mini-club al gecontacteerd? Groetjes, Kathleen
Beste Monica, Je kan best eens kijken via het Belgisch mini forum! Wij wilden perse echte oude mini's, via miniforum en miniclub heb ik er gevonden. Je moet daar je vraag maar eens stellen. Als je nieuwe wilt, er is een speciale afdeling op dat forum voor de rijders van nieuwe mini's. Die kan je uiteraard ook huren! De oude mini's vonden wij enkel 1 in Nederland, maar ik wou een stoet van mini's :)! Groetekes Sharon
Let op voor Dockx, als puntje bij paaltje komt willen ze enkel verhuren "per week", zelf meegemaakt....aan 1 dag verdienen ze niks....je mag eens terugkomen in de week voor uw trouw en we zien dan wat er vrij is!!!!
hey Jeff, Dit moet ik toch tegenspreken... Voor ons heeft Dockx echt wel zijn best gedaan! We hebben een Mini cabrio gehuurd voor een weekend, en dit zonder enig probleem... Normaal hadden we de witte, maar door een probleem ging dat niet, ze hebben toen echt hun best gedaan om een andere 'aanvaardbare' kleur (voor een huwelijk) naar hun vestiging te laten komen, het is uiteindelijk een lichtgrijze geworden wat voor ons ook wel goed was. groetjesJoyce