Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Bijgekomen door stress!

  8-7-2011 8:57:33
Help! Sommige mensen vallen af door stress, maar ik ben juist het tegenovergestelde! Vorige week laatste pas gehad en kon nog net in mn kleed, maar vanmorgen op de weegschaal gestaan en toch weer 700 gram verzwaard en de meeste stress moet nog komen!! Ik eet nochtans zo gezond mogelijk! 3 stukken fruit per dag, zo goed als niet snoepen. Probeer ook rauwe groenten te eten tussendoor, .... Ik ben beetje ten einde raad! Trouw volgende week en om gemakkelijk te zijn in mn kleed zou ik 2,5kg kwijt moeten raken! Wie kan mij helpen?

Sonia
15-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1414


marjan
16-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 9:05:46

same here...mijn buik is helemaal gezwollen door de stress en krijg dat maar niet weg...al een chance heb ik een kleed dat mijn buik niet accentueert! Ben ook gezond aan het eten enzo maar ik vrees dat ik dat in een week ni meer ga wegkrijgen!



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 9:15:21

Touwspringen help ook wonderen, elke dag wel minstens een goede 3 kwartier (in één keer).



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik8-7-2011 9:17:43

@Filipa: ik kan bijna geen sporten doen door rugproblemen... Touwspringen zit er voor mij dus niet in... Toch bedankt hoor!



elke
16-7-2011
 Meld misbruik8-7-2011 10:20:02

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb mezelf de laatste weken op dieet gezet om niet te verdikken want stress heeft voor mij ook extra kilootjes als gevolg :)
Niet teveel fruit eten=>dat zijn ook suikers! Misschien meer groentjes eten? Kun je niet zwemmen in plaats van touwtje springen?



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik8-7-2011 10:20:20

Niets meer eten :)

Nee grapje... ofwel doe je een crashdieet (wat heel ongezond is) en hou je je daaraan!
Ofwel eet je enkel van die dieetpudding en sapjes die een maaltijd vervangen.

Das helemaal niet gezond, dus doe dit enkel als je niet anders kan!

Ik was nog 500gr afgevallen (normaal verdik ik altijd door stress), en het eerste waar ik vermager is aan mijn borsten, mijn kleedje viel dus een beetje af... Let dus op dat dat bij jou ook niet het geval is... denk na over als je afvalt, waar je het eerste afvalt!

Succes!



Grace
28-4-2012
 Meld misbruik8-7-2011 12:53:55

Naar de sauna gaan en het allemaal uitzweten





lilacx
17-9-2011
 Meld misbruik8-7-2011 13:11:23

Ben al blij dat ik niet alleen ben. Ik weeg nu 2kg meer dan bij mijn laatste pas van mijn kleedje. Die moeten er ook nog af maar het lukt me niet. Als ik ze er tegen 1 augustus niet af krijg dan ga ik moeten een crashdieeet doen maar hopelijk komt het niet zover.

Misschien zo'n drainerende massage laten doen. Het is maar een lapmiddel want na een weekje ben je terug bij af maar de eerste dagen ben je toch een paar cm kwijt.

Ik kijk ook nog een beetje mee voor tips want heb ze zelf ook keihard nodig. Ohhh, ik wou dat ik afviel bij stress...



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik8-7-2011 13:11:47

Hallo Sonia,

Ik val af met een diëtiste. En dit zijn de tips die ze mij heel in het begin heeft meegegeven. 's Morgens beginnen met een glas ongesuikerde fruitsap, dan eventjes wachten en dan twee boterhammen (van een "bakske") met confituur of "gezonde" choco (ik eet baladechoco, heel lekker, nutella en aldi enzo is uit den boze). 's Middags eet je twee boterhammen met smeerkaas (vetpercentage zo min mogelijk), of mager vlees. Daarbij eet je veel groenten en een kom soep. 's Avonds dan twee aardappelen (ten grootte van een ei), veel groentjes en een stuk vlees van ong 100 gram of vis van 150 gram. Vlees mag geen worst ofzo zijn. Je mag drie tussendoortjes eten. (om 10u, 15u en ten laatste om 20u). Die drie tussendoortjes zijn een stuk fruit, een gezonde koek (ong 30 gram, en max 100 Kcal), en een zuivelproduct (magere yoghurt, puddingskes van vitalinea, chocomousse van de weightwatchers,...).
Zoals ik hierboven al heb gezegd mag je zeker niet meer na 20 uur eten. En zeker 1,5 liter water per dag drinken. Water stimuleert namelijk het afslanken. Het enige wat je zeker niet mag doen is niet meer eten en alleen maar water drinken.
Als je dit vandaag nog begint, kan je normaal nog 2,5 kilo verliezen, maar dan moet je het zeker streng toepassen.

Je mag me altijd een priveberichtje sturen als je nog wat meer info wil.
Groetjes Jill



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik8-7-2011 18:43:18

Hoi iedereen, Bedankt voor de reacties! Denk dat ik een aantal dingen ga combineren! Nog wat meer op voeding letten, een sauna'ke en zo veel mogelijk gaan zwemmen! Heb ook essentiële oliën gekocht die het honger gevoel zouden moeten doen afnemen, en een aantal dingen om te ontspannen. Hoe minder stress, hoe minder de kans dat ik nog bijkom. Bedankt voor de steun!



Sophia

 Meld misbruik8-7-2011 19:55:52

niet te snel panikeren, je gewicht schommelt zowiezo +/- 1 kg ten op zichte van de vorige dag, dus misschien merk je het morgen al niet meer


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...