Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

augustus 2012 - bruidjes

8-7-2011 8:43:51
Wie gaat er nog in augustus 2012 trouwen?
Wij de 25e...
De dag ervoor is ons oudste dochtertje jarig (6jaar) en we vroegen ons af of we daar nog eens aandacht aan moeten besteden de 25e,of is dat een beetje 'vijgen na pasen'?
Uiteraard krijgt ze de 24e haar eigen feestje!
Hoe gaat het verder met de voorbereidingen bij de 'augustus '12-bruidjes'?
Wij hebben enkel nog maar de zaal en fotograaf vastliggen,en met het groepje dat op ons feest komt optreden zijn bijna alle regelingen rond.
Voor een kleed ga ik pas in januari '12 kijken, want ik word in oktober nog geopereerd aan mijn buik en dat zal toch enige hersteltijd vragen...
't Is toch allemaal wel heel leuk om te doen hé,die voorbereidingen. Wist niet dat ik er zoveel plezier aan zou beleven

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 362

maika
3-8-2012
 Meld misbruik8-7-2011 10:48:17

Dag Cindy

Wij trouwen ook in augustus 2012! Een paar weekjes vroeger dan jullie ( 3 aug)
Je kan de verjaardag misschien wel even vermelden. Zal je dochtertje wel leuk vinden. Dus waarom niet hé

Voor de rest hebben wij al vastliggen:
- de zaal
- fotograaf
- ceremoniemeester

Geniet van de voorbereidingen, want die zijn inderdaad super leuk :-)

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik8-7-2011 11:57:39

Dag Cindy,

Wij trouwen ook 25 augustus 2012, kei leuk dat ik hier nog iemand tegen kom die dan trouwt!
Je kan de verjaardag nog op een leuke manier vermelden.

Wij hebben nog niet heel veel vast liggen, of misschien denk ik dat maar.
-de zaal ( we weten ook al welk eten we geven)
-mijn kleed
-de kapster
-het gemeentehuis

Mijn kleed laat ik maken door een naaister. Ik had iets heel specifiek in gedachten met een stof die je niet zomaar overal vind. Daarom ben ik reeds bij de naaister langs gegaan om te vragen of zij het wel zag zitten om mijn kleed te maken, aangezien ze gaat minderen. Maar ze ziet het volledig zitten, dus daar ben ik al helemaal zeker van.
De kapster is mijn oude babysit en kapster waar ik nog contact mee heb. Ik heb haar dat vorige week vrijdag gevraagd toen ik haar tegen kwam op een feestje haar gevraagd en zij zag dat meteen zitten.
Het gemeentehuis, daar hebben we de datum en uur al laten vastleggen, de papieren zo kunnen we pas in maart inorde brengen. Maar we zijn wel zeker dat we op de datum die we in gedachten hadden kunnen trouwen.
En verder heb ik al een ruwe dag indeling gemaakt. Aangezien wij niet voor de kerk trouwen valt dat ook al weg voor ons.
Mijn vriend vind dat we nog veel tijd hebben en laat mij dan maar wat doen.

Het leukste tot nu toe vond ik mijn kleed zoeken. Ik had een kleed in de stijl dat ik wou gevonden op internet en dan een winkel gezocht waar ze het hadden om te gaan passen samen met een vriendin die 7weken voor mij trouwt. Dat vond ik tot nu toe echt het aller leukste. Ik snap best dat je liever wacht tot na je operatie, maar je mag echt niet te lang wachten. Want ze hebben mij in een winkel verteld dat het tot 6maand kan duren voordat het kleed in de winkel is. En dan moet het nog op maat gamaakt worden. Ze hebben mij aangeraden om ten laatsten in januari mijn kleed te bestellen, moest ik het in een winkel kopen natuurlijk.

Fairytale Bride
4-8-2012
 Meld misbruik8-7-2011 12:22:16

Hier ook een aug. bruidje en hebben ook al heel veel gedaan... morgen gaan we kijken naar trouwringen :-).

Fotograaf
feestzaal
bruidsmeisje
kerkelijke ondertrouw
bruidskleed besteld
bedankjes
DJ
vervoer
bruidsaccesoires
ceremoniemeester
getuigen
save the date kaartjes

Gemeente kunnen we pas doen in februari. Men ventje moet nog gaan zien voor een kostuum, maar daar heeft hij ook nog wat tijd voor... Er komt toch veel bij zien, had t een beetje onderschat, maar nu kunnen we er eindelijk naar toe leven, de belangrijkste dingen zijn geregeld.

veel succes.

Evi
25-8-2012
 Meld misbruik8-7-2011 13:33:37

Hier ook 25 augustus 2012, leuke datum hé.

Hier al vastgelegd:
- zaal
- fotograaf
- vervoer (bus)
- ceremoniemeester
- uur gemeentehuis
- uur kerk

Groetjes.

claire
1-9-2012
 Meld misbruik11-7-2011 10:03:08

Wij twijfelen nog tussen de 25ste augustus en 1 september, maar bij ons is nog niets in orde.. we zijn nog op zoek naar een zaal. Ik moet precies wat beginnen voortmaken :)

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 11:49:47

Wij wilden eerst op 2 juni 2012 trouwen maar de zaal was reeds bezet.
Dan kregen we als optie 25/8 én 1/9...
Wij hebben niet voor 1/9 gekozen omdat dat de eerste schooldag is als het niet in een weekend valt...als je kinderen hebt is die dag al helemaal ingenomen door schoolstuff en al zeker de avond(documentjes in vullen,boeken kaften,...)!Tijd om je huwelijksverjaardag te vieren schiet er dan al niet veel meer over ;-)
25/8 is nog in de vakantie,de meeste mensen zullen dan al wel terug zijn van vakantie en het is gewoon een mooie datum ;-)
Ach,iedereen maakt dat uit voor zichzelf hé.

Onze voorbereidingen liggen nu ook stil hoor,de belangrijkste liggen al wel vast.
Maar er moet nog veel gebeuren,veel dat je nu nog niet kan doen...en da's wel jammer!
Ik zit veel te kijken op trouwsites om ideetjes op te doen.
Volgende zaterdag én binnen 2 weken moeten we ook naar een trouwfeest,dus kan ik mijn oogjes ook weer de kost geven ;-)

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 20:58:05

Bij ons zit er toch een reden soort van reden achter. Wij zijn in die periode 6j samen, we wilden ook graag een zaterdag eind van de zomer trouwen, dat zijn zowat de redenen waarom we die datum kozen.

@Claire: ik zou niet te lang meer wachten met het zoeken van een zaal. Toen wij een maand geleden op zoek gingen naar een zaal was er nog maar 1 die onze datum vrij had.

Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:28:42

Hey,

wij trouwen op 4 augustus 2012.
Voorlopig hebben we al het gemeentehuis, de kerk en de zaal geregeld. Aangezien ik het de komende maanden ook heel druk ga hebben op het werk, zal ik waarschijnlijk beetje bij beetje de trouw verder plannen. En ik ga ook wat trouwbeurzen afgaan, kwestie van daar nog wat ideetjes op te doen voor een trouwkleed, vervoer, en dergelijke.
En tja, iedereen plant het op zijn eigen manier hé. Een vriendin van mij heeft haar trouw op 6 maanden tijd gepland, dus eigenlijk hebben we nog een zee van tijd :).

Groetjes!
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...