Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

parkeervergunning aan de kerk aanvragen - Antwerpen

  7-7-2011 17:39:29
Dag bruidjes,
Het ene vraagje na het andere stelt zich!
We trouwen in Antwerpen centrum en moeten dus een parkeervergunning aanvragen bij de politie voor die ochtend. Heeft iemand van jullie dit al gedaan en weten jullie wie (welke dienst) ik daarvoor moet bellen of bij wie ik moet langsgaan?




Stephanie

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1222


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-7-2011 18:53:00

ik vermoed dat dit hetzelfde is als een verhuis:

http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/30/067.Y29udGV4dD04M...

een grote tip: zorg dat er iemand opvoorhand is om de politie te bellen en te slepen, zeker in de weekends kijken mensen weinig naar die bordjes



Thierry

 Meld misbruik7-7-2011 19:05:35

Soms zijn er enkele parkeerplaatsen voorzien voor zulke gelegenheden. In Dendermonde zijn er zo 3 gereserveerde plaatsen, maar ik weet het fijne er niet van.

Imagine Music



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik8-7-2011 0:42:43

ik heb die gewoon bij de politie gehaald. was voor een verhuiswagen maar dat is 'hetzelfde denk ik ? ik was binnen en buiten op 5 minuten



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik8-7-2011 9:17:04

misschien wel handig om te weten, in antwerpen zet de politie zelf de borden als je er zelf geen hebt. Best een keertje kijken hoe ze staan want met onze verhuis stonden ze verkeerd. Ik heb dat via email allemaal aangevraagd en dat gaat echt super vlot. Het kost wel 50 euro geloof ik voor de borden te laten plaatsen maar die factuur komt pas paar maanden later ;-)



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik8-7-2011 20:25:01

Hoi Stephanie,

Wij trouwen in de kathedraal, en gaan met een ceremoniebus. Als je met ceremonievervoer gaat moet je geen parkeervergunning aanvragen. Anders moet je het idd bij de oudaan aanvragen.

Als je in het gemeentehuis van Antwerpen trouwt krijg je een parkeervergunning voor op de grote markt te parkeren tijdens de burgerlijke plechtigheid.

Trouwen jullie ook in de kathedraal of een andere kerk?

Grtjs

Sara



Stephanie

 Meld misbruik8-7-2011 20:31:51

in de Carolus Borromeus kerk, we moeten dus voor de fotograaf , de suite wagen, onze wagen, videograaf een tijdelijke parkeervergunning aanvragen. Ik weet dus enkel niet goed waar :)



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik9-7-2011 21:12:34

Aangezien dat vlak achter de kathedraal ligt zal dat ook wel de politie aan de oudaan zijn.
Ik zou er gewoon eens langsgaan of naar bellen, dan weet je het direct.

Grtjs

Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...