Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog net 1 jaar!!!

7-7-2011 16:06:29
Hoi allemaal,
Nog juist 1 jaar!!! Ja, 365 dagen en wij trouwen!!! Ik kijk al de hele dag op de klok en zeg steeds tegen mijn ventje, nog een jaartje en dan zijn we nu dit aan het doen...
Hebben jullie dat ook? Vandaag is het dan ook nog 365 dagen zonder snoep, frietjes, pizza of chinees. Ik ben al wel even bezig maar heb me voorgenomen om tot aan ons huwelijksfeest gezond te leven!!!
Nog even volhouden dus.

Dikke kus
Vicky

Vicky
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 631

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 16:36:41

Fijn hé om te weten dat je volgend jaar deze tijd getrouwd bent.
Ik kijk ook elke dag naar het tellertje en het begint ook te zakken naar de 365 dagen. EINDELIJK. Ik vind dat de tijd zo traag voorbij gaat.

Nog veel succes met de voorbereidingen

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik7-7-2011 16:39:47

Aha, hier zit ze

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 16:45:31

hey maai,
Voor jullie begint het helemaal te korten hé ;-)

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik7-7-2011 16:47:12

Jajaja! Spannend!

francis
6-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 20:22:01

he wij gaan 1 dag eerder namelijk 6-7-12

iedereen veel voorbereiding plezier en geniet er van.

hoe veer staan jullie met de voorbereidingen

gr francis

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 20:59:27

Beste Francis,
Wij hebben zaal, kerk (2 zelfs ;-)), gemeentehuis, traiteur, dj, videograaf, een half openingslied, vervoer en veel ideetjes.
Zijn nog volop bezig met de fotograaf maar die is op vakantie momenteel.
En jullie?

Groetjes Vicky

francis
6-7-2012
 Meld misbruik7-7-2011 21:53:24

hallo vicky

we gaan volde maand het gemeten in onder trouw dus bij de gemeten vast legen we konden dit niet eerder doen. ( 12-augustus 2011)
* veder wetten we al welke uitnodigen we gaan doen.
* onze getuigen zijn en ceremoniemeester zijn bekend
* we hebben 2 buidames en een jonge
* hebben we onze bedankjes al ( moeten we nog in elkaar zetten)
* de dj is al gevraag ( wachten op bevestigen)
* de zaal al
* de kerk ( we hebben geen kerkelijk huwelijk, maar omdat in het dorp waar we wonen geen gemeten huis is mogen we onze trouw in een monument talen kerk onze ja woord geven )
* me boeket en zo ( deze maak ik zelf ben bloemist )
* al een afspraak staan voor een jurk uit te gaan zoeken ( 8 oktober 2011)
*we zijn nu met onze trouwpagina bezig
*verlopige gasten lijst gemaakt, en tafel indeling.
*kleuren tema is rood/wit
*fotograaf heeft ook al bevestig

dus wat we al hebben kunnen regelen is ook gereld op een paar dingen na dan gaat dus de goede kant op.

veder hebben we ook nog een hoop ideeën maar we hebben nog even de tijd he maar het gaat wel heel snel hoor ( nog maar 365 dagen te gaan)

gr francis

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik7-7-2011 23:48:47

En voor je het weet staat er nog een 2 vooraan.
Bij mij nu nog 302 dagen. Dat betekent dat zaterdagnacht de 3 in een 2 veranderd.
Ik ben nu aan't zien voor save-the-date kaartjes.
Ik zou graag Hoops & Yoyo kaartjes sturen, maar moet die zelf via Hallmark cards opmaken en laten drukken. Da's wel leuk hoor. Je moet het eens uit checken.
Ik heb zelfs al eens een proef uitnodiging gemaakt op die manier en was zeer geslaagd.
Heb die gewoon naar ons thuis laten sturen.
Goh, een jaartje is zo vlug voorbij!
Vorig jaar deze tijd was er nog geen sprake van trouwen. Da's pas in augustus beginnen kriebelen. En nu volop voorbereiden.
Veel plezier nog met jullie voorbereidingen en no-stress!

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik8-7-2011 22:17:17

Hoi Francis,

Oei, bij het lezen van wat jullie gedaan hebben zie ik dat ik blijkbaar een heel aantal dingen ben vergeten te schrijven die wij ook al gedaan hebben. Maar die waren zo vanzefsprekend denk ik dat ik ze vergeten te vermelden was.
Ook wij hebben al onze getuigen, en mijn bruidsmeisje. Ik heb gisteren ons ontwerp voor de uitnodigingen klaar en deze zijn vandaag besproken met de drukkerij.
Ik heb naar iedereen waar ik het mailadres van had een powerpoint voor save the date gestuurd. Waar ik eigenlijk zeer weinig reactie op krijg :-(
slechts 2 mensen hebben gereageerd :-(
Vandaag heb ik het idee voor de kaartendoos en een gastenboek gekregen. Het materiaal hiervoor gaan wer morgen halen zodat ik daar volgende week aan kan beginnen.
Ook het idee voor de kindercadeautjes zijn er al (ik ben juf en mijn vente coach).
Een ceremoniemeester nemen we niet. We trekken onze plan zelf wel ;-)
En maandag ga ik met mijn bruidsmeisje al eens kijken welk soort kleedjes ze wil (ze is 16 dus ja, zij kiest ;-) )

Nu hoop ik dat ik zowat alles gezegd heb maar ik denk het wel ;-)

groetjes Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...