Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de bruid verrassen

  7-7-2011 15:49:04
Hallo iedereen,

Heeft iemand nog leuke ideetjes om de bruid te verwennen als getuige op het huwelijk?
Een mooie tekst om voor te lezen of te geven? Een leuk cadeautje? Iets leuks om te geven of doen op een vrijgezellenfeestje?
Alle tips zijn welkom...
Groetjes!

valerie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1060


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik7-7-2011 16:20:20

Ik ben met mijn zus (mijn getuige) en een vriendin naar de welness gegaan op de vrijgezellen, daarna zijn we gaan eten en drinken met andere vriendinnen bij :)

Ik verwachtte eigelijk niets van mijn zus, alleen een beetje hulp en dat heeft ze zeker en vast gedaan! Een bruid is al superblij wanneer iemand vraagt "kan ik iets doen om je te helpen"
Mijn zus vond het heel prettig om me ook tijdens de dag te helpen, mijn jurk goedleggen, met mij naar het wc gaan, die jurk helpen opheffen, die jurk terug goedleggen, mijn boeket ffkes vasthouden... dat heeft me echt deugd gedaan, gewoon weten dat ze wou dat ik er perfect uitzag en weten dat ze me op elk moment van de dag wou opvangen als ik het niet meer uithield :)
(ze hield trouwens ook vanalles in haar handtas voor me: lippestift, zakdoek, extra paar panty's, ...)



valerie

 Meld misbruik8-7-2011 14:26:16

Bedankt voor de tip.
Allee, jammer dat welness wel zo snel duur is.
Iemand nog andere suggesties aub???


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...