Terug naar overzicht
Super, zo een omgekeerde verjaardag vieren heeft ook wel iets ! Geniet nog maar even na van jullie voormiddagje samen...
Hoi Mieke, Dikke proficiat!!! Ook wij trouwen samen met jullie!!! Allé, toch op dezelfde dag hé ;-) Denken jullie ook steeds wat jullie binnen een jaar allemaal aan het doen zijn per uur? Wij konden spijtig genoeg niet veel doen. Mijn ventje moet een lange dag werken vandaag! Ach, dan vieren we binnen een jaartje dubbel zo veel ;-) Groetjes, Vicky
Geniet van jullie dag uit...
Bij ons was dat aanvankelijk een dag zoals een ander.We liepen op de markt, en plots zei mijn aanstaande: 't is waar, we moeten om 10u bij mijn zus zijn. En "hij wist niet waarom"...Wij dus snel naar daar. Stond daar mijn aanstaande schoonouders, schoonzus en broer en mijn peter en tante. Ik dacht: wat is hier aan de hand? Ik zag zelfs niet dat de tafel vol champagne en knabbeltjes stond. Toen draaide mijn aanstaande zich om en vroeg: WIL JE MET ME TROUWEN?Ach ja, de plannen waren er wel al van vorige zomer, maar hij had het nog nooit echt deftig gevraagd.Van een verrassing gesproken. En nu staan er nog 302 dagen op de teller