Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAAH paniek wachtwoord email geweigerd

7-7-2011 13:16:49
Hey dames

Ik heb een groot probleem... Sinds vanmorgen doet mijn hotmail-account het niet meer :(
Ik typ het e-mailadres en het wachtwoord en alles wordt geweigerd!! :(

Grote paniek natuurlijk want de bevestigingen voor de trouw, alle bestellingen voor de trouw plus alles voor mijn werk gaat via dit e-mailadres!!! :(

Iemand een idee wat ik kan doen???

Ook als ik ga naar paswoord vergeten, komt er een vraag op waarvan ik het antwoord niet weet... Dus dat is al geen optie meer! En mijn capletters staan ook niet op ...

HELP :(

groetjes
Baci

Baci
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 834

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 13:28:29

Hoi...

Heb onlangs hetzelfde probleem gehad...'s nachts waren er blijkbaar heel wat spam-mailtjes verstuurd vanuit mijn mailbox waardoor hotmail mijn account geblokkeerd had.

Ik heb dan vanuit mijn werk e-mailadres de klantendienst van hotmail gecontacteerd en die hebben mij heel goed geholpen. Ze hebben me toen een vragenlijst laten invullen zodat ze konden bevestigen dat ik effectief de eigenaar was van mijn account (en dus geen hacker was)...ik moest bijvoorbeeld zeggen wat voor mailtjes er in zaten (toen heb ik gezegd dat er heeel veel rond de trouw in zat), of ik bijvoorbeeld een aantal namen kon geven van contactpersonen, of ik speciale mappen had aangemaakt, enzovoort!

Dus misschien dat je dat eens kunt proberen! Zij kunnen je account dan terug herstellen en dan is het terug volledig in orde!

Ik zal eens even opzoeken wie ik toen gecontacteerd heb...een momentje

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 13:38:40

Voila gevonden...Hieronder het mailtje dat ik van hen had ontvangen. Daar zul je zowel hun e-mailadres (helemaal onderaan) vinden als een link naar een validatieformulier.

Dit was het mailtje dat ik van hen had ontvangen:

Beste Chantal,

Bedankt dat je nogmaals contact opneemt met Windows Live Hotmail Misbruik Support.

Mijn naam is Ingrid en ik ben een collega van Carlos. Ik begrijp dat je problemen ondervindt met de toegang tot je account. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en dat je dit probleem graag opgelost wilt hebben.

Het team van Windows Live Hotmail Misbruik Support heeft onlangs je verzoek tot ondersteuning bij een probleem ontvangen. Dit probleem kan echter beter worden behandeld door het team van Windows Live ID Support.

Probeer eerst door middel van de optie "Wachtwoord vergeten" om zelf je wachtwoord te herstellen (indien niet al gedaan).

Gebruik onderstaande link, om het validatieformulier in te vullen, één van de moderators van het Windows Live ID team, zal dan contact met jou opnemen:

https://windowslivehelp.com/passwordreset.aspx

Opmerking: door enorme drukte kan het langer dan 24 uur duren voordat je een reactie zult ontvangen. Het Windows Live ID Team doet enorm haar best om deze achterstand zo snel mogelijk weg te werken.

Mocht je problemen ondervinden met een gesloten account of misbruik van je account, neem dan gerust opnieuw contact met ons op via abuse_nl@hotmail.com.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid
Windows Live Hotmail Misbruik Support

Baci
30-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 14:00:23

Hey chantal

Bedankt voor de uiteenzetting :)

Ik hoop dat ik snel antwoord krijg, want ik kan er echt niet met lachen :( Alles van de trouw qua bestellingen end. staat daarop...

:(

Bedankt voor de hulp alvast!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-7-2011 14:05:20

Da's graag gedaan zenne! Bij mij stond ook alles op mijn hotmail (ook van onze bouw en dergelijke en had ik allemaal nog nodig voor de BTW-aangifte)...maar bij mij reageerden ze dus heel snel en was het binnen de dag terug in orde (ook al zeiden ze dat het heel druk was) en kon ik overal terug aan! Dus opluchting alom.

Dus ik heb er vertrouwen in dat alles bij jou ook in orde zal komen!

Lieve groetjes

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...