Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in gent. We krijgen ook wat extra tijd voor eigen invulling.Wij kregen een documentje waar instond wanneer we die invulling konden doen. Je moet dan ten laatste enkele weken voor de trouw contact opnemen met de ceremoniemeester van het stadhuis om aan te geven wat en wanneer enzo...In totaal 10minuten wettelijke dinges en 10minuten eigen invulling. Die eigen dingen kunnen bv. voor het ja-woord, na het ja-woord, voor of na de ringen, bij het binnenkomen van de trouwkapel, bij het verlaten van de trouwkapel...Wij gaan een tekst laten lezen en twee vriendinnen gaan een nummer brengen met gitaar enzo. Heb jij dan niet die uitleg gekregen enzo?Anders stuur me een berichtje met je e-mail dan mail ik je die docs van de stad wel even. Groetjes,Celesta
Hey, wij hebben die met ceremonie gehad en veel is er niet aan hoor. Ze hangen dan de baldakijnen buiten, je hebt een organiste die bij het binnengaan en buitentreden iets voor je speelt en je kan eigen invulling geven. Aangezien wij voor de kerk trouwen in september, hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. Het is schandalig dat ze er zoveel geld voor vragen, maar je kan niet anders hé :)/ Groetjes
Hey, wij hebben die papieren inderdaad niet gekregen. Ik zal eerst eens mailen nara het stadhuis, als we daar geen gehoor krijgen, zal ik jou nog eens aanspreken, Celesta. Alvast erg bedankt!
hier gaan we werken met muziek in het gemeentehuis in Bredene. het liedje "nine million bicycles" van Katie Melhua, dan na het overhandigen van de ring gaan we nog niet kussen, maar laten we het liedje horen van "ik hou van u" van noordkaap en op het einde van het lied komt dan een hele grote liefdeskus. en helemaal op het einde dan nog perfect day van scala. achteraf krijgen we nog een gratis drankje aangeboden op het gemeentehuis.