Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP!!! YOU ARE - NATALIA

  24-5-2006 12:25:06
Dag medebruidjes,

Als intredelied voor mijn ventje zouden wij graag het nummer "You are" van Natalia gebruiken. wij hebben hier echter alleen de live versie van en kunnen maar nergens aan de gewone versie geraken. Ik weet dat het nummer op de b-kant van de single ridin' by staat. Kan iemand mij hierbij helpen aub. Indien je dit nummer bezit, zou je het dan eventueel willen doorsturen naar mijn emailadres?

phyllis.geysen@advalvas.be

groetjes en alvast bedankt voor de moeite,

Phyllis
28/07/06

Phyllis

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1974


robben
20-5-2006
 Meld misbruik24-5-2006 13:39:47

denk dat die versie ook de live versie is... veel succes!
Isabelle 20/5/2006



Els

 Meld misbruik24-5-2006 15:41:36

Hallo mijn zus trouwt over een kleine 2 maand en ik ben haar getuige en moet dus ook haar vrijgezelleavond plannen maar vind nergens geen bedrijf waar ik een bus kan huren als er iemand een adres weet stuur het me dan door of als er nog iemand ideetjes heeft wat we die dag allemaal kunnen doen dan mag je dat ook laten weten. hartelijk bedankt



ines
27-5-2006
 Meld misbruik24-5-2006 20:03:12

wij hebben ook zitten zoeken achter dit liedje maar we vonden ook alleen maar de live versie, dus gebruiken we nu dat van Dolly Parton.
Groetjes
27/05/06



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik24-5-2006 22:22:26

hallo,

Blijkbaar zijn wij dus ook niet de enigen die dit nummer willen gebruiken en met exact hetzelfde probleem zitten. Wij hadden ook eerst voor dolly parton gekozen, maar vonden natalia toch mooier. Nu gaan we proberen op de computer een beetje te knippen en te plakken. Niet ideaal, maar volgens mij de enige oplossing.xx



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik25-5-2006 10:11:29

Hey

Via Itunes kan je dit liedje legaal aankopen. Het is de versie van op de single en van natalia. Als je het aankoopt kan je het 5 keer kopiëren. Dus gemakkelijk op CD te zetten.

Groetjes



Katrien
12-8-2006
 Meld misbruik25-5-2006 21:08:09

Hallo,

Als je de singe niet meer vindt, kan je het liedje ook vinden op donnamour 13.

Liefs,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...