Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin sprayen...

5-7-2011 20:57:43
Heeft iemand ervaring met het sprayen van een bruin kleurtje? (Infinity Sun)
Ik zou dit graag laten doen voor de trouwdag, maar durf precies niet zo goed...

xxx

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1074

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:01:18

Best is dit te doen, 2 dagen op voorhand, voor een mooi egaal resultaat!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:06:45

Hoi Esther

Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar ik ken wel iemand die dit heeft laten doen en eerlijk gezegd zou ik het nooit doen na haar verhaal.

Kleur gaat af, met vlekken als resultaat en als het wegtrekt gaat het weg in plekken. Dus zo een beetje bruinen zonder zon resultaat na een aantal dagen.

Ik ga zelf 1 tot 2 keer per week naar de zonnebank en ik heb al een mooi kleurtje. En meer nog het ziet er natuurlijk uit. Niet onbelangrijk.

Grtjs

Sara

Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:11:56

hey Esther,

Ik heb idd ook al datzelfde verhaal gehoord als Sara, maar mijn tante had dat ook al eens gedaan zei ze en zij had daar helemaal geen last van, bij haar was dat super mooi en ook toen het wegging. Zal er waarschijnlijk van afhangen van waar je gaat want de twee verhalen kwamen wel van verschillende plaatsen.

Zelf wou ik het eerst ook doen omdat ik niet onder de zonnebank wil gaan. Wij zitten al met kanker in de familie en ik wil dat niet aanmoedigen bij mij precies. Weet dus momenteel ook niet goed wat ik zou doen.

xxx

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 21:25:43

Ik ben dit misschien ook van plan, maar ben er nog niet uit, ik ga wachten wat de zomer zelf brengt :) (al kleur ik bijna nooit)
Ik ben vrij bleek van huid dus ik heb vooral schrik voor ineens te bruin...
Heb al geinformeerd en die mensen zeiden wel dat ik eerst is moest komen testen om te zien hoeveel ze kunnen gebruiken enzovoort... En ze zeiden ook het 2à3 dagen voor de trouwdag te doen, als het afgaat is het dan niet op je kleed zelf...

Groetjes

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:01:33

Ik dacht dit ook te doen maar ben er uiteindelijk vanaf gestapt na veel slechte dingen erover gelezen te hebben (bruidjes waarvan het kleed bruin kleurde onder de oksels en aan de randjes, niet natuurlijk genoeg, ...)

marjan
9-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:26:47

Ester, ik zie dat je in september trouwt? Tegen dan kan je toch al een natuurlijk kleurtje hebben van de zon? Gewoon opletten met de bandjes he :-) Ik trouw een weekje later en normaalgezien zal ik niets speciaals doen, ook al heb ik hier nog een zonnehemel staan. Mijn armen bruinen nog makkelijk maar mijn benen, das wat anders! Gelukkig is daar niet veel van te zien, hihi!

Ik heb wel al horen zeggen van iemand die wel content was van die tanning. Het was een mooi egaal resultaat en ze zou het nog doen als het nodig was...

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik5-7-2011 22:30:27

Net zoals de andere bruiden heb ik ook al zulke verhalen gehoord: de eerste nacht rechtop slapen in bed om geen 'plooien' in je kleur te krijgen, kleur geeft af op lakens of kledij wat ook plekken op je huid geeft... Meestal vind ik het ook onnatuurlijk lijken :s Als winterbruidje besteedt ik hier niet zoveel aandacht aan, ook is mijn vriend roodharig en altijd een lichte huid van zichzelf. Het is ook niet mooi als je er zelf Brazilië-bruin uitziet en je vriend niet...

Groetjes!

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:52:20

Ik heb hier heel goeie ervaringen mee hoor.
Je moet wel weten hoe het in zijn werk gaat, om strepen of vlekken op kleren te voorkomen.
Eerst en vooral 2 dagen voor je je laat sprayen: je huid goed scrubben (droge plekken zoals ellebogen, knieën, hielen extra hard).
De dag van het sprayen zelf je huid NIET meer inwrijven, de vloeistof die ze vernevelen houd namelijk vast op dode droge huidcellen.
En heel belangrijk: losse kleren dragen als je gaat! De eerste 7 uur zijn cruciaal voor een goed resultaat, dus niets spannend dragen, niet douchen en niets doen waarvan je gaat zweten.
Na die 7 uur moet je douchen, en tadaa daar is je uiteindelijke, vlekloze kleurtje!
Het blijft spijtig genoeg maar 10 dagen maar ik vind het wel natuurlijk ogen.
Kan altijd een foto sturen voor de geinteresseerden van het resultaat bij mij.

Noëlla
15-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 22:53:02

mijn zus heeft het ook geprobeerd omdat we dit ook met mijn trouw willen doen (ik trouw op 15/10); ons kleurtje van de zomer is dan al lang weg....
de dag nadien was het ok; maar daarna bij zweten kreeg zij ook strepen en de lakens waren niet om aan te zien...
wij vertrekken daags na de trouw op vakantie, dus die strepen kan ik dan ook wel missen...
ik wil eigenlijk niet naar de zonnebank omdat je dan op je rug 2 witte vlekken hebt en met mijn kleed ga je die net zien!!!
ik ben er dus ook nog niet uit.

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:35:13

Ik heb dit enkele maanden geleden eens laten testen op mijn huid. En ik ben heel tevreden. Als je een bleek huidtype hebt, zal je nooit te bruin zijn, de kleur past zich precies aan. Het zag er heel natuurlijk uit.
Ik had geen vlekken, geen strepen, ....
Mijn afspraak ligt al vast voor 10 november!

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 9:32:09

Ik ben nog steeds hard aant twijfelen maar ik denk dat ik het toch ga doen...ik ga de allerlichtste tint nemen en 2 a 3 dagen op voorhand..(katrien, bedankt voor de tips..die ga ik zeker opvolgen). Ik heb dit 2 jaar geleden al eens laten doen en ik had toen echt geen klachten (geen strepen, ging niet af op kledij..) ..ik zal na de dag hier een bericht posten hoe het is verlopen, misschien dat dat je kan helpen te beslissen!

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik6-7-2011 9:36:48

Ik heb t ook laten doen, om eens te testen (heb al eens van die vlekjes moeten laten weghalen dus ik zag het echt niet zitten om onder de zonnebank te gaan; zonnebank werd ook ten zeerste afgeraden door de dermatologe). Het resultaat was mooi, egaal en natuurlijk.
Ik ga voor de trouw zelf wel alleen mijn benen laten doen; de rest is niet zo nodig; mijn benen zijn gewoon nog melkwit.

heidi

Meld misbruik6-7-2011 11:42:35

ik had dit ook als test laten doen voor mijn huwelijk, maar was ontevreden van het resultaat, het zag er heel onnatuurlijk en oranje uit, ik mocht na een 3tal dagen op pas gaan voor mijn kleedje en heb toen ik het resultaat met kleedje zag metteen gezegd dat ik zonnebank zou doen...
ik zou het toch eens op voorhand testen, ik heb zowel negatieve als positieve reacties over gelezen, maar ik zou toch voor zonnebank kiezen, veel natuurlijker van resultaat

Malou
13-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 13:18:19

Ik heb dat gevraagd in het schoonheidssalon en zij hebben me dat afgeraden! Het gaat echt wel af op witte kledij!

Malou
13-8-2011
 Meld misbruik6-7-2011 13:19:43

@ Noëlla: Je hebt ook zonnebanken waarin je recht staat, dan heb je die 2 vlekken op je rug niet!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-7-2011 13:54:22

Zelf heb ik het wel laten doen en ik was ook heel tevreden met het resultaat maar heb me dan ook STRIKT aan de voorschriften gehouden : een sauna 's avonds, gevolgd door een goede scrub dmv een koordhandschoen, bleek ideaal. En uiteraard : epilatie moet ook gedaan zijn de dag voordien.
De dag zelf dan : niet douchen, géén dagcrèmes of body lotions ! Ik had een wijd, soepel jurkje (grijsbruin) zonder mouwen in een soort jersey : bleek uitstekend. Mijn kleur is mooi egaal blijven zitten en op de lakens geen spoor teruggevonden. Maar ik heb dan wel een hele dag op non-actief gezeten (alweer volgens de voorschriften); heb enkel een beetje gestreken in open lucht en verder alleen gelezen... Hopelijk werkt het bij jou ook zo goed .

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 14:08:32

pffffffff, ik begin er serieus tegenop te zien... :-)

Er zit hier wat teveel risico in voor mij vrees ik :-(

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 16:49:36

Je hebt toch nog 2 maanden om het te proberen?
Maak volgende week een afspraak en dan zie je wel!

Ik zelf heb me laten spuiten voor onze wettelijke trouw en het resultaat was prachtig. Geen vlekken, het is niet afgegaan,... gewoon proberen dus!

Groetjes

Kelly
10-9-2011
 Meld misbruik14-7-2011 20:57:23

Hoi iedereen!

Ikzelf ga ook voor deze optie gaan, ik neem momenteel medicatie waardoor ik niet in de zon mag komen of zonnebanken, dus het is denk ik mijn enige optie. Voor de meiden die er al een positieve ervaring mee hadden: ken er iemand van jullie een goed tanning salon in de buurt van Aarschot/Leuven/Heist-Op-Den-Berg? Alvast bedankt!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...