Terug naar overzicht
Hey, ik wil het wel nalezen, lijkt me een leuk idee om het te vragen lesley_de_winter@hotmail.com Groetjes
Hey, Super leuk idee! Ik wil het ook gerust eens nalezen. sofiehufkens@hotmail.com
wij hebben dit ook gedaan :-)ik wil het altijd nalezen kirstenenwillemtrouwen @ gmail.com
Origineel idee! Ik wil het ook nalezen! Stuur maar naar huwelijk01-10-2011@hotmail.com
oh kei leuk en origineel!!! ik wil het gerust wel nalezen : doriendekock@hotmail.com ben benieuwd! x
Stuur maar door! laura.cavaliere@live.be
Naar mij mag je het ook doorsturen - tine.b@hotmail.com
Als je nog meer feedback wil, mag je altijd mailen naar i.habex@gmail.com
Als je nog een mening wil: lindsymerckx@hotmail.com
cindy.bovenistier@telenet.beIk lees het graag voor je na en geef graag feedback.Grtz
Stuur maar door juf.sara@hotmail.com
Voila, kheb gemaild hé!Merci voor de talrijke reacties!Tof!
Oh.. ik ben ook wel eens benieuwd jili.de.weyer@gmail.com
hier ook benieuwd :) missangelkeuh@live.be
Ik wil het ook nalezen en eens bekijken! :-) filipa.azevedo@gmail.com Groetjes!
Super goed id!!! Als je wil, lees ik het gerust wel eens na :) Ben sowieso geïnteresseerd om het eens per mail te ontvangen, aangezien wij onze getuigen ook nog moeten vragen :) Dus als je wil mag je mailen naar neledamiaens@msn.com Groetjes, Nele
Als je nog zin hebt om een keertje door te mailen: ik zou het ook graag eens lezen: imke.vannuffelen @ hotmail.com. Dankjewel!
Ik wil het gerust ook eens lezen. grietmeersman@hotmail.com Griet
Hier ook altijd welkom, om na te lezen en inspiratie op te doen ;-) elisabeth.minnaertATgmail.com
Dag Valérie Je mag het gerust doorsturen, ik zal het met plezier eens doornemen! ine.verschuere@gmail.com Groetjes
Dag Valérie
Je mag het gerust doorsturen, ik zal het met plezier eens doornemen! ine.verschuere@gmail.com
Groetjes
Hihi, super idee! Stuur maar door leenbergerhof@hotmail.com
Leuk idee! Je mag het naar mij ook eens doorsturenwenskaarten3d@hotmail.com
Vind ik een geweldig idee! Zou je het ook aan mij kunnen doorsturen? wetrouwen@hotmail.be Mercikes!
Hoi ! Zou ik dit voorbeeldje ook mogen ontvangen? ik vind het een keileuk idee, en dan heb ik ook een voorbeeldje :) Als iemand het me zou kunnen opsturen, zou superfijn zijn!dankjewel !Dat mag naar:tiziana_romagnoli@hotmail.com