Terug naar overzicht
Oei, helemaal niet leuk. Maar kop op, je krijgt het zeker nog inorde! Was het door de warmte? Anders misschien in de frigo leggen voor je ze verpakt? Succes! GroetjesGreet
Hallo, Dit is inderdaad niet fijn, zeker niet als je al op 37 dagen zit. Nu heb je wel andere dingen aan je hoofd dan je bedankjes opnieuw maken. Probeer je het niet te hard aan te trekken, en begin er met goede moed terug aan.... Vraag voor wat hulp in je omgeving, hoe meer mensen, hoe sneller alles klaar is. Misschien ook eens nadenken hoe het kan komen dat ze uitgelopen zijn (kwestie van dit niet opnieuw tegen te komen). Hebben ze op de zon of in de warmte gestaan ofzo? Veel succes! GroetjesAnnelies
Kan het misschien ook niet komen dat het badzout de zijkant van de badparel heeft opgelost/aangetast waardoor er gaatjes in de badparels zijn gekomen en zo zijn uitgelopen? Ik kan mij inbeelden dat dat zout na een tijdje kan inwerken op die badparels, dus misschien is dat de oorzaak? Als dat de oorzaak is, misschien is dat dan op te lossen door ofwel twee verschillende soorten flesjes te maken , zodat het zout en de parels niet met elkaar in aanraking komen (en dat de mensen dan kunnen kiezen wat ze mee naar huis willen nemen (ofwel het zout ofwel de parels (of als het bv. een koppel is kunnen ze er elk een verschillende kiezen). Ofwel misschien een laagje dun papier tussen het laagje zout en de parels te doen, zodat ze op die manier niet in contact kunnen komen met elkaar. Hoop dat alles snel in orde komt! Ik duim alvast mee! Lieve groetjes Chantal
Hey, volgens mij is het ook het badzout dat de buitenste laag van de badparels doet oplossen... Dus als je ze toch opnieuw maakt, zou ik er iets tussen leggen! Veel goede moed!!
hoi al bedankt voor jullie reactie het as eigenlijk badkaviaar dit zijn bolletjes dus kunnen de badparels niet geschadigen ze stonden in kartone doos in de kelder waar het niet vocht is maar de glazen potjes waren wel toe maarja . ben nu bezig om alles er uit te krijgen en nadien uit te wassen en hopelijk ga de eur eruit en nadien eventueel smartiekes ofzo in te doen dan maar zeker :-( maarja word dit dan wss wel te allemaal :s wnt in de andere helft zitten al suikerbonen .
Hoi Renske, Het spijt me zo erg meid dat dit gebeurd is! Maar je krijgt het nog in orde!Hier een paar ideetjes, ik denk dat als je suikerbonen én smarties doet het gewoon te veel gaat worden: > één bloembol in elk van de potjes en een kaartje met instructies over hoe ze hun eigen bloem moeten groeien (wel in het donker bewaren zodat de bol zeker niet "schiet" > Badzout (maar echt gewoon zout) of badkaviaar in de potjes doen, zonder te mengen met die bollen > pot pourri Het zijn maar enkele ideetjes hé! Groetjes en veel succes meid! xxxFilipa
Inderdaad, uitkijken naar een alternatief.Of gewoon niet beginnen mengen.Badparels zijn zeer gevoelig, badkaviaar ook.Met badzout kun je altijd nog met kleurtjes spelen.De potpourri klinkt ook leuk, vooral dan als je de geur niet uit de potjes krijgt. Anders smaken je smarties naar zeep hé.En zeker hulp vragen: je zult versteld staan van sommige mensen hoe graag ze je willen helpen in nood.Kop op meid. Succes nog.
Da's idd wel zonde seg! Nog een paar opties om te vullen:- jelly beans- suikerhartjes- snoepjes ingepakt in felgekleurde papiertjes- gepofte rijst- confituur Veel succes!En als je het niet meer ziet zitten, zeker hulp vragen!
Maar idd eerst zien of je de geur en smaak uit de potjes krijgt zoals Cindy zegt, anders gaat het niet echt aangenaam zijn
Hoi, Ik zou hulp proberen inroepen van familie of vrienden om de potjes proper te maken en ze daarna te vullen. Mischien zo dicht mogelijk tegen de dag doen met een beetje hup is het redelijk snel gedaan. Groetjes Evelien
Niet leuk voor je, maar kop op, je vind wel iets nieuws. Kan je de potjes niet gewoon in de afwasmachine zetten?? En als jullie zelf geen vaatwasser hebben, mss iemand van de familie? Zo ben je toch zeker dat ze proper zijn als je er snoep in gaat steken. Het pot pourri verhaal vind ik ook wel leuk. Wij hebben ook van die steriele potjes in verschillende kleuren, maar dan met borrelnootjes in. Dit noemen we dan echtgenootjes en in het potje steken we ook nog een papiertje met het recept van de liefde op. Grtjs Sara
Sarah en wat is dan het recept van liefde ;-) Oh maar vind dit zo erg!!! Hopelijk vind je er iets op!! groetjes