Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerries van de trouw

5-7-2011 11:07:39
Hey

Nog bruidjes die lichte nachtmerries hebben ivm de trouw? Ik droomde vannacht dat mijn ring niet paste, hij was veel te groot en ik stond daar in de kerk. En iedereen ging naar buiten nog voor we de geloften hadden uitgesproken hahaha zo een rare dromm... Ik vind het wel grappig. Hoe een mens daar toch mee bezig is he zelf in het onderbewustzijn....

Groetjes van een bruidje die nog veel te doen heeft

nicky
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 701

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 11:09:32

Hoi Nicky,

Ik heb dat ook al een aantal keer voorgehad... gedroomd dat de fotograaf niet kwam opdagen, dat de visagiste in panne stond, dat mijn boeket in een andere, lelijke kleur was dan wij hadden besteld...

Maar het komt wel in orde! :-)
No panic!

Wat moet je nog allemaal doen? Je hebt nog wel wat tijd hé ;-)

Groetjes,
Filipa

francis
6-7-2012
 Meld misbruik5-7-2011 11:25:39

hey

ik heb ook al gedroom over onze trouw,

dat ik van de trap af terwijl me toekomstig en een deel van de gasten aan de onderkant van de trap stond, er dat er foto's van zijn genomen.
en dat er iemand op me jurk gaat staan en deze afschuurt.

zelf me toekomstig heeft er over gedroomd dat hij pannen heeft onder weg na me toe. en dat de straat af gesloten wat en hij er van geen enkele kant in kon komen

maar ja het zijn gelukkig maar dromen, zal er wel bij horden denk ik

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 11:58:44

heb ook al verschillende dromen gehad hoor mijn moeder die alles saboteerde dat degene die moesten lezen in de kerk uiteindelijk niet meer wilde lezen dat mijn kleed dat mijn schoonzus maakt uiteindelijk een boerinnenkleed was van de week zelfs nog dat ik twee dagen voor ons huwelijk gelnagels ging laten zette omdat al mijn nagels waren afgebroken. en mijn toekomstige heeft vorige week ook voor de eerste keer over onze trouw gedroomd: dat hij overal te laat ging komen hopelijk blijft dit alles bij dromen

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-7-2011 12:20:33

Hoi,

Gelukkig is het dromen bij mij snel gestopt maar enkele maanden voor den trouw heb ik wel een aantal rare dingen voorgehad in mijn nachtmerries:
*De bloemenwinkel had het boeket vergeten te maken en het enige wat we nog hadden liggen dat ervoor in de plaats kon gebruikt worden was een brocoli (met een mooi wit lintje rond)
*We kwamen op alles veel te laat
*Mijn man was totaal niet te vinden voor het klaad dat ik gekozen had
*We hadden de tijd uit het oog verloren (enkele maanden) en de volgende dag was de grote dag en we moesten alles plannen in 1 dag (haha)

Wel grappig als je achteraf bekijkt dat ik wel redelijk ontspannen en rustig was die dag

Groetejs

Evelien

nessie
23-6-2012
 Meld misbruik5-7-2011 12:25:11

hahahaha Evelien ik kom hier niet meer bij van het lachen ... een brocoli met een lintje rond. Stel u voor. Van een origineel trouwboeket gesproken!

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik5-7-2011 12:31:02

Ik heb gedroomd dat we klaar stonden voor de viering, iedereen was daar, behalve diegene die de boring zou doen. Tien kwam ik tot het besef dat we een dag te vroeg waren :-)

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik5-7-2011 12:33:42

Hey Nicky

Ik sluit mij aan bij de rest: sinds we verloofd zijn heb ik regelmatig 'nachtmerries'. Zo droomde ik dat mijn vriend na onze trouw op huwelijksreis ging met twee andere meisjes en ik achterbleef! Choquerend om zo wakker te worden en verleidelijk om boos te zijn op je verloofde :) Ook heb ik al gedroomd dat ik opeens in mijn jurk klaar stond om te trouwen, ik moest gewoon doen wat de anderen zeiden en had zelf niets - maar dan ook echt niets -zelf geregeld. Een ramp voor mijn perfectionistische ik! :)
Best een leuk topic, ik denk dat er nog heel wat grappige dromen gaan volgen!

Groetjes & niet te veel stressen, (de meeste) dromen zijn bedrog! ;)

steph
14-8-2011
 Meld misbruik5-7-2011 13:19:23

Same here

Ik heb onder andere gedroomd dat ik de hele dag nog aan het verbouwen was, samen met the husband en dat hij niet wilde stoppen. Het was al 20h 's avonds en hij bleef maar door doen. Ik was gekleed in mn oude versleten jeans en een rood jupiler t-shirt (sexy as hell) en ik had geen tijd meer om me te verkleden. Ik moest zo naar het feest. Eens op 'het feest' was er niemand die de drank uitschonk dus ik moest heel de tijd zelf rond gaan met hapjes en drankjes. Er was geen eten en mensen vonden het niet leuk.
Altijd goed om dan wakker te worden en te beseffen dat het slechts een nare droom was en dat de werkelijkheid zowiezo beter zal zijn.

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik5-7-2011 13:27:26

Ik zit hier ook te giechelen met het verhaal van de broccoli

Nu is het al even geleden, maar heb idd toch ook al gedroomd over de trouw.
Dat mijn toekomstige veel te laat was en gewoon in zijn werkkleren met me trouwde.
En dat we geen liedje hadden voor onze openingsdans, op die moment dus nog moeten kiezen en dat het dus een radicale flop was.
En het was gewoon in openlucht in een bos te doen, heel raar ingedeeld met een helling enz.

Was ik toch wel blij da'k na een tijd wakker werd want het was iets te veel van het goede

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 13:41:17

I just love het brocolli verhaal

Hier is toch ook al eens een nachtmerrie gepasseerd.

Na het wettelijk huwelijk gingen we zoals gepland met de huifkar naar de kerk. Daar aangekomen bleek dat er tegelijktijdig met ons nog een ander koppel voor de kerk huwde. Alles ging mooi in shiften: eerst ander koppel naar binnen, dan wij. Verwelkoming door de priester: eerst voor hen, dan voor ons. Welkomstwoord door het koppel: eerst zij, dan wij, en ga zo maar door. Hilarisch gewoon. Maar dan bleek dat zij een hele mooie ceremonie in elkaar hadden gestoken en dat waren wij helemaal vergeten te doen. Dus gewoon alles ter plekke uit onze duim gezogen: verwelkoming, eerste lezeing enzovoort!

Hoe komt ne mens er in godsnaam bij hé!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 16:07:05

Ne broccoli! Poeha!
Eigenlijk best orrigineel mocht het de dag zelf echt fout lopen met het bruidsboeket.
Hahahaha...
Ik heb een maand geleden ook nachtmerries gehad. 2 dagen na elkaar. Ik weet niet meer juist waarover, maar er was alleszins ook iets met het kleed. Was totaal verkeerd gemaakt. Na 2 dagen waren de dromen verdwenen. Gelukkig. Stel je voor dat je nog een gans jaar nachtmerries hebt voor je trouw.
We zijn dus niet alleen, heb ik gemerkt, die stresskippen zijn.
Groetjes

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik5-7-2011 17:43:12

Hey,

Hier ook al vele nacht merries gehad... Ik denk dat er vele bruidjes last van hebben...

Alvast veel groetjes en stuur een hoop mooie dromen door!!!

Groetjes Ellen

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 20:36:25

Haha wat leuk om alle verhalen hier te lezen ... Ale ik ben dan toch niet de enige...
Ik heb nog een heleboel details te regelen Filipa... Zoals een huwelijkskaars, kledij voor mijn (bruids)kindjes, cadeautjes ouders en getuigen, proefkapsel doe ik zaterdag samen met mijn eerste pas. Daarvoor heb ik nog een groot probleem, heb nog geen schoenen. Morgen en vrijdag ga ik nog eens op jacht. Hopelijk vind ik er nog. Maar ik heb er al enkele gezien die ik minder mooi vind ma dan toch ga nemen als ik geen andere vind. Voor u is het niet lang meer he?

Groetjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...