Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreugde delen

  5-7-2011 10:26:59
Eventjes mijn vreugde toch delen

twee weekjes geleden zijn we in het weekend naar zijn mama gereden en zijn zusje (getuige) opgebelt om mijn kleedje te laten zien. Dus daar aangekomen snel naar boven geweest met de mama en de zus mijn prachtig kleedje nog is kunnen aandoen (doe it toch zo graag) en ze vonden het echt mooi :). Het zijn de enige twee buiten mijn mama die mijn jurk aan hebben gezien. Het was wel leuk en hebben ook goed gelachen de rest van de famillie is zich aan het afvragen wat voor kleed it zou hebben vele denk een sprookjes kleed. Die zullen gaan verschieten :p.

Dan vorige week komt mijn toekomstig ventje af met het idee wij zijn binnekort eindelijk twee weekjes samen en hij wou zoveel mogelijk met mij gaan wandelen enzo int stad en terrasjes doen en lekker gaan eten :) ik voelde mij echt super toen hij da zei. Grappig eigenlijk zo'n simpele dingen en ik voel mij super gelukkig daardoor.

Nu vorig weekend zijn we zondag lekker gaan wandelen met ons tweetjes en de drie hondjes (1 van ons twee van mijn ouders) en het was super leuk. Ineens gaan rondzien waar we de foto's kunnen trekken (nachtengalen park en omgeving) en heb wel een paar interesante locaties gevonden de honden een paar keer laten poseren en we hebben gewoon en toffe namiddag gehad.

Meer heb je toch niet nodig dan gewoon genieten van elkaar ik voelde mij in de 7de hemel en zie zo uit naar onze verlof samen

wou dit gewoon eventjes delen

En super gelukkig bruidje

Eva
31-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1051


Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 16:31:44

Hey Eva,
Ik ken dit gevoel als geen ander.
Wij hebben al een gezinnetje (nieuw samengesteld), en dan is het niet altijd evident om samen dingen te doen met je partner.
Zeker als je weet dat ik als verpleegkundige 1 op de 2 weekends werk en het andere weekend zijn de kindjes thuis. Dus wij MOETEN het hebben van die kleine dingen.
Af en toe wissel ik wel eens van werkend weekend, om zo eens met mijn toekomstige een korte break te houden.
Gisteren zijn we eens samen gaan soldenshoppen. Om 14u zijn we dan op een gezellig terrasje beland bij ons in de buurt om middag te eten (!).
Lekker in het zonnetje, ik een spaghetti, hij een croque monsieur, elk een sangria voor onze neus. 100 jaar zou ik zo willen worden.
Fantastisch toch, dat we nog kunnen genieten van die kleine zaligheden!
Houden zo, meisje, ik voel dat het zoooooooooo goed zit tussen jullie.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...