Terug naar overzicht
Hey An, ken je gevoel maar al te goed! Bij ons nog 14 dagen op de teller en nog altijd heel kalmpjes :-) Die uitnodigingen van de ouders wel mijn schoonouders hebben zo 5 koppels uitgenodigd doe ik van haar of pluim ken... We hebben zelfs al gehoord dat er een koppel bij is dat ze zelf al een jaar niet meer gezien hebben. Dan heb ik ook zo iets van allee wij betalen daarvoor voor wildvreemde waar zij zelfs geen contact meer meehebben! Mijn moeder werkt mij de laatste tijd ook danig op de zenuwen en juist zoals bij jullie is ze de vaste babysit van dienst en zwijgen we maar voor de lieve vrede... Ligt aan de dagen die ons nog resten zeggen ze dan, je wordt gewoon nerveus... NOT gewoon de andere die op ons systeem werken ;-) Succes met je pas vandaag! Ik mag binnen 2 dagen mijn kleed halen en weet nog mijn eerste pas was met tranen in de ogen!
Hier ook steeds vragen van mogen die komen en die en die... nu niet van mijn ma maar andere van de familie. Ach ja je kan niet voor iedereen goed doen he. Ze moeten er zich dan maar bij neerleggen. Ik zie dat je een weekje na ons gaat trouwen... ik mag zaterdag voor mijn eerste pas langs gaan en zit nog met een schoenenprobleem morgen nog een laatste poging doen om er te vinden. Amai niet gemakkelijk met een donkerbruine rok en niet veel bruine schoenen in de collecties maar een witte schoen vind ik er minder mooi onder, de top is wel in het wit ma als ik geen bruine vind dan zullen het wel witte worden. Het begint echt wel te korten en dan binnenkort verlof en dat vliegt zeker voorbij.... Groetjes
@ Nicky: ik heb zaterdag bij Torfs mooie bruine schoenen gekocht van s oliver met een hakje wel niet voor de trouw maar toch als tip...
mja de relatie met mijn ouders is ook serieus vermindert!!! mijn moeder moeide zich de eerste weken zo hard dat we elke dag een ander voorstel van de zaal kregen, ... het ergste van al vind ik nog dat ze achterklap doet over mijn vriend!!!
Hallo An, ik ken perfect het gevoel, maar dan aan de schoonmoeder zijde. Er zijn ook woorden gevallen die ik niet lichtelijk zal vergeten.Maar anderszijds heb ik ook soms iets van tja het is wel de moeder van mijn toekomstige..Maar ik ga er toch ook even niet langs tot het allemaal wat bezonken is en idealiter excuses. Ik heb dan eergisteren mijn haarspeld online gevonden en besteld! Eigenlijk is ze te duur, maar ik had wat troost nodig.
Bedankt lieve meiden!'t Klinkt misschien superegoïstisch maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met (school)moederperikelen. De eerste pas was super! Het kleed moet een beetje aangepast worden maar dat was geen probleem.Het proefkapsel was ook van de eerste keer 'raak'! Woehoe!