Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius

  5-7-2011 8:21:18
Hallo allemaal!

Net als je denkt, dat alle het leuke geregel voor de trouw voorbij is, blijft er nog één iets over - in ons geval toch, want wegens tijdsgebrek lang uitgesteld - jaja, het boeken van de huwelijksreis.

De voorbije maanden hebben we al tal van ideeën in ons hoofd gehad, maar nu hebben we besloten om toch naar Mauritius te gaan, deze zomer nog . Het moet dus allemaal snel worden geregeld, tussen de drukte op het werk door. Maar niet getreurd, de beloning zal wel volgen eens we weg zijn ...

Momenteel staan nog 2 hotels in ons 'lijstje': Beau Rivage en Legends.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze hotels of eentje ervan? Is er een bepaalde kant van het eiland die je beter vermiijdt in de periode juli / augustus?
Alvast bedankt voor julle reacties!

Groetjes van een sinds-ruim-één-maand-happy-Mrs-C


Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2068


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-7-2011 8:28:55

Hallo,

Beau Rivage is zeker en vast een aanrader. Wij zijn vorig jaar augustus daargeweest. Het hotel is gewoonweg subliem, niets op aan te merken!!!

Ook het weer was ideaal. Wij hebben rond de 30° gehad...

Als je nog vraagjes hebt, laat maar weten. Ik zal dit item opvolgen. (mailen mag ook natuurlijk annelieswijnants@gmail.com)

Groetjes
Annelies




Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 8:48:47

Wij gaan ook naar Mauritius, hotel le Prince Maurice en twijfelden met de Legends eerst maar uiteindelijk die laatste niet gekozen omdat daar in januari iemand vermoord is an vonden het wat luguber.
Een tip: boek via mauritiustravel.nl, zeer goede prijzen en kortingen voor de bruid!
Wij gaan van 15-28/09 ;-)
Ben curieus wat het gaat worden!

Groetjes,

Tinneke



Lien
24-3-2012
 Meld misbruik5-7-2011 8:54:53

Hey,

Misschien een indiscrete vraag, maar wat moet/mag je per week per persoon tellen om naar Mauritius te gaan?

Groetjes,
Lien



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-7-2011 9:30:15

Hallo,

Wij hebben voor 2 personen 3800,00 euro betaald (bruid aan halve prijs). Geboekt bij MauritiusTravel.nl. Wij zijn 8 dagen daargeweest. Het reisbureau had de vluchten zo geboekt dat we in de ochtend aankwamen en 's avonds terug konden vliegen, dus dat was super.

Wij hebben de laatste dag wel nog de kamer gehouden. Voor een klein bedrag (dacht 40 euro) kan je de kamer tot je vertrek houden. Wel plezant, dan kan je toch nog even douchen,... voor je vertrekt.

Wij hebben niet all-in genomen. Dit vonden we iets te duur... Wij hebben naar niets gekeken in het hotel en zijn uiteindelijk niet boven de all-in prijs gekomen.

Groetjes
Annelies




Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 10:33:07

Ik zag onlangs dat ze bij Odysseus travel ook ferme last minutes naar oa Mauritius doen.
http://www.odysseus.com/agent/be_nl/odysseus-reizen




Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-7-2011 10:57:01

Hallo,

Ik heb even op de website gekeken die Rebecca doorgeeft. De prijzen zijn inderdaad mooi, maar de vlucht zit er niet altijd bij! Dus goed opletten. De vlucht is uiteindelijk het duurste van de reis...

Groetjes
Annelies




sonja

 Meld misbruik5-7-2011 10:57:43

Kijk eens op www.zoover.be naar de beoordelingen vd hotels en vakantieplaatsen.
Of www.vakantiereiswijzer.nl.

Veel plezier !



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik5-7-2011 12:17:05

Hallo Charlotte,

Wij zouden ook naar Mauritius op reis willen na ons huwelijk.
Dit in juli 2012 ,als jij wat informatie hebt bij het boeken en richtprijzen zou je me dan willen brieven ?Alvast bedankt.
Vriendelijke groetjes en alvast bedankt.
Virginie



Griet
21-4-2012
 Meld misbruik5-7-2011 20:48:03

Hallo,

Ik heb dit weekend een prijsofferte opgevraagd bij mauritiustravel, iemand een idee hoe lang het duurt voor ik de offerte ontvang?

Bedankt!
Griet.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2011 8:15:40

Hallo,

Bij MauritiusTravel gaat alles vrij vlot hoor. Ook de service is zeer goed. Wij hebben onze eerste offerte enkele dagen na onze aanvraag ontvangen met de post samen met een mooi boek van hotels op Mauritius.

Daarna hebben wij een ander hotel gekozen in de boek (Beau Rivage) en daarvoor prijsgevraagd. We kregen zeer snel de offerte (met enkele voorstellen) via e-mail.

Wij hebben toen we de offerte ontvangen hadden voor hetzelfde prijs gevraagd in het reisbureau bij ons in de buurt. Ik viel bijna achterover... meer dan 6000 euro duurder! Dus ik kan MauritiusTravel echt wel aanraden. De hele reis is super verlopen!

Groetjes
Annelies



Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik6-7-2011 8:19:13

@ Annelies: Bedankt! Onze keuze is momenteel aan het overhellen naar de Beau Rivage, hoewel een reisbureau zei dat we daar geen goed weer zullen hebben (misschien kunnen ze dit hotel gewoon niet aanbieden aan een interessante prijs, kan ook natuurlijk...). Als we nog vragen hebben, stuur ik je zeker een mailtje!!

@Tinneke: deze heeft ook lang in ons lijstje gestaan :-). Alleszins veel plezier gewenst!

@ Lien: wij kregen offertes variërend van 3.500 € op basis van kamer met ontbijt tot 10.000 € all in. Wel waren dit prijzen voor 12 nachten (!15 dagen)

@ Rebecca en Sonja: thx, zullen we ook nog ff checken

@ Virginie: geen probleem, stuur me gerust een mailtje op charlotte.hoornaert@hotmail.com - dan kan ik je even de offertes bezorgen die wij hebben gekregen, zo heb je al een idee... als je na onze reis nog vragen hebt, laat maar horen!

@ Griet: wij hebben bij hen al een 3-tal keer een offerte opgevraagd en normaal heb je die de dag zelf nog of ten langste op 2 à 3 dagen...

Aan allen een zonnige dag gewenst!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2011 8:29:41

Hallo,

Wat het weer betreft... bij ons hebben ze dit ook gezegd. Maar ik weet niet hoe het weer nog beter kon. Het was gewoon schitterend (half augustus). We hebben één bui gehad tijdens ons verblijf daar. Deze duurde 10 minuutjes... op het 11e minuutje was het terug 30° en alles droog. Het klimaat is daar heel anders dan hier. Tijdens een bui is het ook alles behalve koud, integendeel. Volgens de locale mensen daar hadden we inderdaad slecht weer, maar zij zijn nog warmer gewoon . Wij hebben iedere dag liggen bakken aan het strand... het was gewoon zalig!

Met het weer moet je altijd een beetje geluk hebben. Het kan goed zijn dat als je de andere kant van het eiland neemt het daar slecht is. Dat weet je natuurlijk niet op voorhand.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums