Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraak met de burgemeester! Toppie :)

4-7-2011 20:24:10
Beste bruidjes,

Jaja de afspraak met de burgemeester was heel aangenaam :) Onze wet ligt vast!! En Ja hij voltrekt het huwelijk zelf.
Dus een kleine tip aan de bruidjes die nog langer dan 6 maandjes moeten wachten: kijk eens op de site van u gemeente en ga eens langs tijdens de praaturen van de burgemeester (meestal is dit 1 keer op een avond op de week). Dan word het gewoon direct genoteerd :)

groetjes xxx

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 414

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik4-7-2011 21:14:32

Hey Jana!

Dat is een super tip, heb ik nog niet eens bij stil gestaan :-) Bij ons is het ook de burgemeester die het huwelijk voltrekt, maar hem op voorhand eens even spreken is een héél goed idee :-)

Groetjes!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 21:28:41

hey,

Ja dat is echt een serieuze last dat van de schouders valt dan. Had gewoon eens gehoord via de telefoon wat je precies moest doen en die mevrouw zei zelf van ja de burgemeester heeft ene zitdag in de week en je kan je datum daar afgeven en dan schrijft hij dat direct in :) dus ja dat is wel super! ook al is het nog zooo lang ma toch had schrik van zo'n 6 maand op voorhand te gaan en dan te moeten horen da je nimeer kunt kiezen van uur ofzo!

groetjes x

Meg
24-9-2011
 Meld misbruik4-7-2011 21:51:24

hey,

fijn dat het voor jullie zo vlot geregeld geraakt is...

bij obs is het een heel gedoe geweest... maar ik denk dat bij den Tobback op de koffieklets gaan ook niet echt had geholpen :)

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 21:55:23

hey meg,
oei zoveel problemen gehad dan?
dat klinkt ni zo goe!

nathalie
10-9-2011
 Meld misbruik4-7-2011 23:22:26

hey jana

da is heel tof voor jullie
op na het volgende he

groeten nat

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik5-7-2011 9:27:38

wij zijn gewoon naar het gemeentehuis gegaan en hebben een datum gezegt en die heeft het in de computer gezet. Hier is het de burgemeester niet maar dat moet voor mij ook niet die wat de huwelijken doet vinden we goed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...