Terug naar overzicht
Hey Jana! Dat is een super tip, heb ik nog niet eens bij stil gestaan :-) Bij ons is het ook de burgemeester die het huwelijk voltrekt, maar hem op voorhand eens even spreken is een héél goed idee :-) Groetjes!
hey, Ja dat is echt een serieuze last dat van de schouders valt dan. Had gewoon eens gehoord via de telefoon wat je precies moest doen en die mevrouw zei zelf van ja de burgemeester heeft ene zitdag in de week en je kan je datum daar afgeven en dan schrijft hij dat direct in :) dus ja dat is wel super! ook al is het nog zooo lang ma toch had schrik van zo'n 6 maand op voorhand te gaan en dan te moeten horen da je nimeer kunt kiezen van uur ofzo! groetjes x
hey, fijn dat het voor jullie zo vlot geregeld geraakt is... bij obs is het een heel gedoe geweest... maar ik denk dat bij den Tobback op de koffieklets gaan ook niet echt had geholpen :)
hey,
fijn dat het voor jullie zo vlot geregeld geraakt is...
bij obs is het een heel gedoe geweest... maar ik denk dat bij den Tobback op de koffieklets gaan ook niet echt had geholpen :)
hey meg, oei zoveel problemen gehad dan? dat klinkt ni zo goe!
hey jana da is heel tof voor jullie op na het volgende he groeten nat
wij zijn gewoon naar het gemeentehuis gegaan en hebben een datum gezegt en die heeft het in de computer gezet. Hier is het de burgemeester niet maar dat moet voor mij ook niet die wat de huwelijken doet vinden we goed.