Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 juni 2011 -- de mooiste dag van ons leven :)

  4-7-2011 14:30:35
Dag dames!

Eerst en vooral wil ik alle dames (en heren) op het forum bedanken voor de hulp!

Ondertussen zijn we al 9 dagen getrouwd en nog altijd gelukkig, haha!

We hebben een fantastische dag achter de rug.
Het was bewolkt, 's nachts en 's morgens was er heel veel regen, eenmaal mijn vriend aan de deur stond, heeft het niet meer geregent. = mijn zonnetje, haha!
Het was niet zo koud, alleen de wind deed niet echt deugd :). We trouwden voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag. De wet ging heel vlug voorbij, de kerk ook. Ik had het gevoel dat we nog maar een kwatiertje binnenwaren en dat we al ja konden zeggen, haha. In de realiteit heeft onze mis maar 45minuutjes geduurd. (geen eucharistie)

Volgende mensen wil ik aanraden en bedanken:
* Bruidsboetiek Caro Geraardsbergen: mijn kleedje. Heel klein boetiekje, maar supervriendelijke madam

* Jonavan Roeslare: mijn man(haha) zijn kostuum. Kostuum is gekocht, je kan daar ook huren. Héél vriendelijke mensen

* L-Foto: Lieven onze fotograaf. De foto's hebben we nog niet, maar hij blijft met ons in contact, hij heeft al twee/drie foto's doorgemaild en ze zien er schitterend uit!

* De praatpaal: hebben we ook nog geen beelden van, maar iedereen was er heel enthousiast over! Mijn man wou dat meteen, ik had mijn twijfels of het wel zou toeslaan. We zouden het allesinds opnieuw doen :)

* Kasteel Sanderling: Prima zaal, alles tip top in orde. Iedereen heel blij over het eten

* Dj Watts Productions: Huisdj van Sanderling. Schitterend... feestje tot 5u, iedereen content!

* FDO: onze ringen. Ze zijn die twee weken voor de trouw komen leveren. Mijn man zijn ring was te klein, die hebben ze terug meegenomen en vergroot... geen kosten en de zaterdag erna stonden ze opnieuw aan de deur... super service!

* Sfeer boutique: Huwelijkskaars. Hadden zo een windlicht met twee bedrukte zijden... Supertof... staat nu op onze kast. Niet te duur en binnen de week hadden we onze kaars

* Bloemenwinkel D'hondt in Ronse: Heel mooi bruidsboeket. Khad gezegd wat ik ongeveer wou en die hebben echt naa rme geluisterd en een supermooi boeket geleverd.

* HEEL SLECHTE ERVARING: trouwen-feestartikelen.nl!
Wij hadden wuppies besteld als bedankje en hebben deze nog altijd niet ontvangen. Volgens hen is het geleverd geweest, maar toch heb ik nog niets ontvangen. We hebben begrip gevraagd en die mensen zijn héél onbeleefd, en doen alsof het onze schuld is.
Niemand van de gasten heeft gemerkt dat er iets ontbreekte, maar wij vonden het enorm jammer!

Foto's volgen later!

groetjes

Liselotte


Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1831


Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik4-7-2011 14:44:57

Ohhh Liselotte, ben je ondertussen ook al getrouwd?? tgaat toch snel hé! Jaja, een volledige nieuwe lichting bruidjes op deze site nu de 'ancienkes' allemaal getrouwd zijn :-). Ik ben blij te horen dat je een fantastische dag achter de rug hebt en ben razend benieuwd naar de foto's. Wij hebben van onze fotograaf nog steeds niets gehoord en ben ook zo reuze benieuwd :-). 
Ik wist niet dat je van ronse was? Mijn opa woont daar ;-).
 
Groetjes en geniet geniet geniet geniet van je hubby!  



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 15:59:07

Een hele dikke proficiat!!!! xxxx



Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 20:26:57

Proficiat, klinkt superleuk!

Wij hebben ook nog gaan horen bij Lieven van L foto!



A.
23-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 22:35:02

Proficiat!! Veel geluk samen...

Spijtig van je bedankjes.. heb hier ook een bestelling geplaatst maar ben hier zeer tevreden over. Maar ben zelf nogal van de vroege kant met alles..



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-7-2011 15:42:52

Hoi Liselotte,

Amaai, jij kan je al mevrouw noemen zeg!!!!
Wat gaat de tijd ineens snel hé:-)
Ik ben ontzettend blij dat jullie een heel mooie dag hebben gehad en kijk erg uit naar de foto's! Je verlovingsshoot vond ik al zo super
Geniet van jullie honeymoon en ik wens jullie een fantastische toekomst toe samen!


Veel groetjes,

Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...