Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

  23-5-2006 10:27:02
Hallo!
Wanneer gaan we best voor de bruidegom naar een kostuum op zoek? Wij trouwen pas in december en het lijkt me nu zo vroeg om al iets te gaan kopen, maar ik hoor van sommigen dat dit best ook ongeveer zes maand op voorhand gebeurt... Is dit zo? Heeft er ook iemand tips voor waar we zouden kunnen gaan? We zijn op zoek naar een vrij modern kostuum. Liefst in de omgeving van Antwerpen of Oost-Vlaanderen... Alvast bedankt!
Groetjes,
Annelies

Annelies
28-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1300


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik23-5-2006 10:34:33

Hangt ervan af wat je wil...
Wij zijn in Men(s fashion in de Huydevetterstraat in Antwerpen iets gaan halen...



birgit
2-12-2006
 Meld misbruik23-5-2006 11:57:00

hey annelies

wij trouwen ook in dec. wanneer jullie precies?
je kan best nog even wachten tot de wintercollectie binnen is (half juli), niet alleen voor een kostuum, maar ook voor de suitekleren of je schoenen. anders wordt het wat te koud, vrees ik. trouwens, dat is nog op tijd hoor!
groetjes
birgit
02.12.06



Annelies
28-10-2006
 Meld misbruik23-5-2006 12:28:15

Hey Birgit,
wij trouwen een weekje later dan jou, op 9 december. Awel, dat was ik ook aan 't denken, om nog even te wachten en inderdaad te wachten op eventuele nieuwe collecties. Denk jij dat dit reeds vanaf juli zou zijn of pas in augustus? Mijn kleed heb ik al, maar voor schoenen wacht ik inderdaad ook nog tot augustus/september. Wat hebben jullie voor de rest al gedaan?



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik23-5-2006 12:55:32

Hallo,

wij trouwen in september en mijn vriend is twee weken geleden gaan kijken. Hij heeft meteen iets gekozen. Het kostuum moest nog aangepast worden maar ondertussen is het al bij zijn ouders. Dat ging dus heel snel. Hij is bij Kleske in Veerle geweest (www.kleske.be ).

groetjes,

marjolijn



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik23-5-2006 14:40:28

hoi
aangezien je in december trouwt, koop je beter een winterkostuum, die zijn binnen vanaf eind augustus /september; de colelcties van nu zijn voor de zomer en misschien wat licht van stof...

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info