Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 2 daagjes getrouwd!

  3-7-2011 22:45:09
hey,

ik ben niet iemand die mooie verhaaltjes kan schrijven, maar onze huwelijksfeesten waren geweldig!

vrijdag naar het gemeentehuis, en daarna naar het fenikshof in grimbergen waar we een lekker kalkoentje aten en genoten van heerlijke profiterollekes, een gezellig babbeltje en dan om 17u naar de kapper om mijn haar te laten inrollen voor het grote feest van zaterdag. jaja, ik was nu officieel getrouwd en ik moest al alleen slapen.

zaterdag om 6u opgestaan, want om 7u30 moesten we bij de kapper staan. gezellig gelachen met ons mama, en mijn haar was echt volledig hoe ik het wou!!om 8u30 kwam dan de schminkster aan huis, die mij helemaal afwerkte, nu was het enkel nog wachten tot ons mama geschminkt was en ik kon EINDELIJK mijn kleedje aan!
om 10u begonnen we dan aan het aantrekken van de jurk en alle toebehoren, wat nog niet zo simpel bleek te zijn! (had mijn lange sluier al op mijn hoofd en moest nog in mijn kleed geraken :p)
maar toen ik alles aan had begonnen toch de kriebeltjes in mijn buikje te komen, want wat zou mijn kersverse echtgenoot van mijn kleed denken? toen ik dan de living in kwam had mijn papa het even moeilijk, maar ik kreeg van iedereen vele complimentjes, dus ik was voor even terug op mijn gemak. eventjes een aantal fotootjes met diegenen die al aanwezig waren, en toen kon het wachten beginnen.

Opeens was het zover, 11u15: bert kwam toe, en ja hoor hij was helemaal content van mij! YES!
aangezien dat het gemeentehuis al achter de rug was, was de dag heel relaxed, wij dus om 11u30 naar de plantentuin voor onze foto's, en wat hadden we plezier! en echt zalig weer gewoon!!!
toen we terug thuis kwamen hadden we eventjes tijd om een glaasje te klinken alvorens we in stoet naar de kerk trokken.

de viering was heel los, we hebben dan ook veel gelachen, en helemaal naar onze verwachtingen. de kindjes hebben gewoon gezellig mogen rondlopen en iedereen vond het een mooie viering. na een uurtje waren we dan ook voor de kerk getrouwd en werden we bedolven onder de rijst!
enkele groepsfoto's nemen, en op naar de feestzaal, onder het lawaai van veel getoeter kwamen we dan aan op onze receptie waar we de vele felicitaties en kaartjes in ontvangst namen. de sfeer, service, drank, bediening en het eten waren geweldig! en na een hele leuke avond gingen we om 4u naar onzesuite, waar we alle kaartjes nog hebben gelezen alvorens in ons bedje te kruipen.

kortom, het was een geslaagde dag!
de officiele foto's laten nog even op zich wachten, maar hier is toch al een voorproefje:

vrijdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150691192490713.692500.582050712
zaterdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150693651965713.693510.582050712


kristel
1-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1530


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-7-2011 22:59:27

Proficiat! Het klinkt echt héél leuk!
De fotootjes lukken bij mij niet. Ik denk dat je je instellingen moet aanpassen...



francis
6-7-2012
 Meld misbruik3-7-2011 23:34:46

van harte

is alleen jammer dat de foto''s het niet doen idd even je instellingen aanpassen

gr francis



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 0:31:22

spijtig ... ik kan de foto's ook niet zien

van harte proficiat!!!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-7-2011 7:50:51

gefeliciteerd maar ook ik kan de foto's niet bekijken!!!



kristel
1-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 9:21:57

oei, kga is gauw mijn instellingen gaan wijzigen se




kristel
1-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 9:23:04

en voila, da zou moeten lukken nu


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...