Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Met jurk in auto

3-7-2011 21:50:48
Goedenavond allemaal,

Ik heb nog eens een vraagje...
Onze dagplanning moet voor de zoveelste keer weer eens veranderd worden. We hadden eerst een grote bus gehuurd voor met heel de suite op fotoshoot te gaan. Nu willen we enkel met zijn twee op fotoshoot gaan door omstandigheden. We zouden de auto van zijn papa voor heel de dag dan mogen lenen, dat is een mercedes c-klasse break. Zou ik daar fatsoenlijk in geraken met mijn kleed? Het is vooral de hoepel en de sleep waar ik me zorgen om maak... En zouden we dan de mercedes voor ons twee pakken heel de dag of ons laten vervoeren door zijn ouders?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 670

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 22:53:57

hy,
ik had dezelfde zorgen voor gisteren, maar als je gewoon eerst gaat zitten in de wagen en dan je benen inschuift, dan komt die hoepel mooi mee, de sleep leg je dan gewoon over je schoot, dat is echt nog simpel, tegenover wat je op voorhand verwacht bedoel ik hé.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-7-2011 22:57:56

Hey Kristel,

Bedankt voor je reactie en nog proficiat trouwens! Zou het zowel vooraan gaan als achteraan?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 0:26:28

oei ni plezant de planning telkens te moeten wijzigen!!!

inderdaad eerst gaan zitten en dan de benen bij in de auto schuiven en dan lukt enorm veel!!! (ik werk met ouderen, wel iets totaal anders : maar als je ziet hoe zij soms in een auto moeten gaan zitten ... dan moet het met een trouwkleed zeker lukken!)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 8:32:11

Hoi Claudia,

Ik had ook een behoorlijke sleep aan mijn kleed en ik onze ceremoniewagen was een twee deurs volkswagen kevertje!
De hoepel, tja, ligt eraan hoe breed de hoepel is denk ik... Maar dan zou je bij elke auto hetzelfde probleem hebben (dan je dichter bij de grond zit en daarom je hoepel wat omhoog komt...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...