Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van ons geweldig dagje!

  3-7-2011 21:35:01
Hallo allemaal,

Gisteren was het dan eindelijk zover. Onze huwelijksdag!
Ik had redelijk goed geslapen, maar om 6 uur was ik toch wakker. Badje genomen en nog wat versiering buiten opgehangen.
Om 8 uur kwam de kapster. Mijn kapsel vond ik geweldig! Nog beter dan met de proef. Net toen mijn kapsel klaar was, was ook de dame van de make-up aangekomen. Ook hier enorm tevreden over!
Al snel was het 10 uur. Samen met mijn zus ons dochtertje aangekleed en dan was het tijd om mijn kleed aan te trekken. De familie begon stilaan toe te komen. Ze vonden me prachtig! Enkele minuutjes later belde mijn vriend aan samen met ons zoontje. Hij zag er geweldig uit!
Nog snel een glaasje gedronken en dan was het tijd om naar het gemeentehuis te vertrekken. De hummer bracht ons met heel wat beziens naar het gemeentehuis waar de burgemeester ons stond op te wachten.
De plechtigheid op het gemeentehuis was erg leuk. De burgemeester deed alles op een rustige manier met hier en daar tijd voor een grapje en een babbeltje! En ja ja, toen was het zover, hij verklaarde ons man en vrouw met een dikke zoen als gevolg!
We kregen nog enkele cadeautjes mee naar huis en dan was het tijd voor onze fotoshoot.
Eerst werden er wat foto's genomen samen met onze kindjes en daarna gingen wij alleen nog even door.
Na de foto's trokken we naar onze feestlocatie waar de familie zat te wachten voor de lunch. Het was erg lekker.
En dan was het tijd om naar de kerk te vertrekken. Toen we met de Hummer voor de kerk stopten zagen we door de deur dat er heel wat volk binnen zat. We liepen samen naar voor en al die mensen die speciaal voor ons gekomen waren deden me toch tranen in de ogen krijgen.
Ja ja, en daar stonden ze dan vooraan in de kerk. Mijn schatten uit mijn klasje. Ze hadden samen met enkele collega's een liedje voor ons gemaakt. En toen stroomden de tranen helemaal. Het was zo mooi en schattig!
De rest van de huwelijksviering verliep heel gemoedelijk. Helemaal geen stijve, saaie pastoor. Iedereen vond het een mooie viering. Op het einde van de viering kwamen mijn collega's plots vooraan staan. Ook zij hadden voor ons een lied geschreven en ja daar waren de tranen weer.
Toen we buiten kwamen stond iedereen ons op te wachten in een zee van zeepbellen, maar de kindjes van de klas ontbraken.
Plots kwamen ze achter het hoekje vandaan met allemaal ballonnen. Ook de ouders hadden hun best gedaan en met de kinderen een liedje geoefend dat ze buiten aan de kerk hebben gezongen. Aan het einde werden alle ballonnen opgelaten. Heel mooi! Alle mensen die voorbij kwamen bleven staan om te kijken! Na heel wat gekus en gelukwensen reden we naar huis waar we even konden bekomen met een hapje en drankje.
Om 18.00 uur werden we aan de feestzaal verwacht om samen met een 30-tal mensen te genieten van een koud buffet. Heel lekker en uitgebreid.
Heel snel was het 20.00 uur en begonnen de eerste avondgasten aan te komen. Na weer heel wat kussen en gelukwensen was het tijd voor de speech. Ik had helemaal niets voorbereid. Alles kwam gewoon uit mijn hart en dat verliep eigenlijk heel goed. Na onze ouders en zussen bedankt te hebben hadden we ook nog een cadautje voor mijn grootouders, want ze waren die dag 56 jaar getrouwd. Ze hadden het echt niet verwacht en daar waren de tranen weer.
Na het dessertenbuffet wat erg lekker was, was het tijd voor de openingsdans. Even lekker samen genieten en dan brak het feest helemaal los! De DJ was erg goed. Er stond altijd volk op de dansvloer en de gasten hadden nadien enkel lovende woorden over ons feest. Ik moet zeggen, dat doet enorm deugd!

Wij hebben alvast enorm genoten van onze dag, en ik wens jullie allemaal hetzelfde toe!
Geniet ervan want het is echt heel snel voorbij!

De fotograaf heeft ons al een link doorgestuurd met enkele van onze foto's.
http://luconfoto.fotodirect.be.
Uw login: vanessadaelemans@hotmail.com
Paswoord: CN87csgj

groetjes!

Een heel gelukkige mevrouw De Deckers

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1764


Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-7-2011 21:49:35

Mooie foto's! Jullie zagen er prachtig uit!




francis
6-7-2012
 Meld misbruik3-7-2011 23:42:18

van harte

en leuk foto's

gr francis



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-7-2011 0:23:20

leuke foto's en verslag

proficiat!!



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik4-7-2011 8:59:00

mooie fotokes hoor
van harte gefeliciteert met jullie huwelijk
grtz nanske



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:20:20

Dikke proficiat! Het zag er super uit!

Geniet nog van elkaar!

Groetjes
Sharon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info