Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanbrengen ringen kerk

  10-5-2004 7:33:54
Hallo allemaal,

Heeft iemand leuke ideetjes voor het aanbrengen van de ringen in de kerk? We hebben 3 bruidskindjes. De 2 meisjes hebben een klein boeketje vast en het jongetje is nog te klein (1,7 maand). Wat moet ik doen????

Bedankt voor de tips,

Katrien

katrien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1174


Annelies

 Meld misbruik10-5-2004 15:22:27

Ons bruidsmeisje zal op onze trouwdag 1,4 jaar zijn. Aangezien er geen andere kindjes zijn in de familie, zal zij de ringen aanbrengen (tenzij die dag blijkt dat het echt niet kan, dan zal de getuige het doen). Wij hadden gedacht om haar een beer cadeau te doen en rond die beer een lintje te hangen met de ringen aan. Uiteraard gaat dat lintje er pas aan bij het begin van de misviering! We zullen eigenlijk pas op de dag zelf weten hoe het zal gebeuren, maar voor een klein kindje vonden wij dit de beste manier.
Groetjes en veel plezier.
Annelies



Katrien

 Meld misbruik18-5-2004 11:12:59

Hay,
Onlangs heb ik nog een tof id gehoord. In de huwelijksmis gingen er overal van die beige-kleurige ballonnen en het bruidskindje kwam naar voor met een grote ballon die dan werd kapot geprikt en daarin zaten de ringen.
Misschien een id ?
Groetjes



Katrien

 Meld misbruik18-5-2004 11:14:59

Sorry nog iets vergeten:
ook een tof id voor de bruidkindjes is hen een mandje met rozenblaadjes geven die ze dan op de grond strooien voor het bruidskoppel (wij zullen het toch zo doen waarschijnlijk).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...