Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help... dringend op zoek naar een openingsdans

  3-7-2011 17:10:42
Hey allemaal

Met nog maar 6 dagen op de teller zijn de meeste dingen van mijn to-do lijst geregeld...

Mijn vriend had ook zo'n lijstje (alleen heel wat kleiner), maar daarop staat op deze moment veel meer dan op het mijne... aangezien ik niets van titels en uitvoerders ken, en mijn vriend wel, hadden we afgesproken dat hij op zoek zou gaan naar een openingsdans... maar tot op heden nog geen succes...

Wat wordt jullie openingsdans? Alle tips zijn welkom :-)

Elke
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1690


Elien
21-4-2012
 Meld misbruik3-7-2011 17:38:05

Hey Elke,

Wij trouwen pas volgend jaar maar voor ons stond het vrij snel vast van welke band het openingsnummer moest zijn. Dit omdat het één van de eerste bands was die we samen zagen en waar we sindsdien samen ook gek op zijn.
Misschien kan je ook voor zoiets kiezen, een zanger/zangeres/band die jullie samen hebben gezien (of meerdere malen)?
De onze: Elbow - Mirrorball

Nog veel succes en geniet ervan volgende week!

Groetjes,
Elien



Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik3-7-2011 19:56:08

wij hebben
enrique iglesias --> hero

maar er is ook nog
eros ramazotti ft anastacia --> I belong to you
celine dion --> power of love
marco borsato --> ik hoor bij jou
celine dion --> because you loved me
westlife --> flying without wings
westlife --> like a rose
eternal --> angel of mine

...........



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik3-7-2011 20:19:41

hoi Elke

Wij hadden Parce que c'est toi van Axelle Red. Heel mooi nummer met prachtige tekst!

groetjes
Joyce



Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik3-7-2011 21:00:01

Wij hebben Shania Twain met Still the one...
we hadden ook eerst Axelle Red maar is al genomen door familie van ons op hun trouw..



jamie
9-3-2012
 Meld misbruik3-7-2011 21:15:15

Hejj

wij nemen ronan keating - when you say nothing at all

groetjes jamie x



Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik3-7-2011 21:24:28

Wij hebben deze bij vrienden gehoord...Stick with you, Pussycat Dolls. Die stond op mijn lijstje vanboven, nu niet meer, maar de onze ga ik nog niet verklappen!

Succes!

Liesbeth



tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-7-2011 22:14:28

nog nie gekozen maar ik vind a moment like this kelly clarckson
first time ever leona lewis
lucky
after al is said and done beyonce


Amazed, Lonestar
All My LifeK-Ci & Jojo



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik3-7-2011 23:21:05

Als clouseaufan hebben wij daar onze inspiratie gehaald. Heb ik ooit gezegd, vind ik zelf een supermooie tekst. Had dit voor mezelf enkele jaren geleden al uitgemaakt dat het dat zou worden :)



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 7:39:43

Hoi Elke,

Lang geleden! ;-)
Wij hebben uiteindelijk, na zo vaak van gedachte veranderd te zijn, onze zinnen gezet op "I've got you under my skin" van Frank Sinatra.

Groetjes,
Filipa



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 8:39:21

Amazed van Lonestar
Prachtig nummer en we zijn super blij met onze keuze omdat weinig mensen dit liedje kennen en het dus alles behalve afgezaagd is!



Nele
28-4-2012
 Meld misbruik4-7-2011 12:22:39

Hebben jullie zelf geen favoriete slow waarop jullie vaak dansen? Dan zou ik die nemen. Wij nemen "Thank you for loving me" van Bon Jovi ... Gewoon omdat het alles zegt wat we zelf voelen ...



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik4-7-2011 15:58:05

Bij ons was het Aladin :)

Heb met mijn papa op the circle of life gedanst van de leeuwekoning en met mijn man's papa op you look wonderfull tonight van Eric clapton

Kun je eigenlijk alledrie gebruiken als openingsdans :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...