Terug naar overzicht
Hey Dorien Wij hadden zelf puzzels gemaakt met daarop de vraag of zij onze bruidskindjes wilden zijn die dag. Hoewel ze nog klein zijn, zeiden ze allemaal direct en zonder ingefluister van de ouders JA... echt schattig... Het zal allemaal wel loslopen... veel succes ermee... PS: wij hebben nog maar 6 dagen op de teller... en geloof het of niet maar onze bruidskindjes zijn er ook erg mee bezig, echt leuk!
mm kheb toch wel stress!! ja mijn ouders zijn eens gaan eten met hun vrienden + de dochter en het gezinnetje daarvan (man + dochter) ... deze mensen ken ik ook al van heel klein! mijn moeder heeft het toen daar gevraagd of roosje ons bruidskindje mag zijn... waarop ze meteen ja zeiden. het meisje is zelf nog wat te klein om het te beseffen maar ik weet dat dat echt goed komt... en ze was heel tevreden met dat snoepzakje heb ik me laten vertellen! deze jongens en hun ouders hebben dus al bevestigd naar mijn vriend toe... maar om ze eens te ontmoeten hebben we nu afgesproken + zij hebben ook recht op hun snoepzakje e! ach ja, het was misschien allemaal wat gemakkelijker geweest als we de kindjes echt kende maarja het zal wel goed komen zeker .... veel succes met jullie trouw! hopelijk leven onze kindjes er toch ook wat naartoe!! groetjes x