Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindertafel

  3-7-2011 1:01:11
Hey ,

ik had een vraagje over de decoratie op de kindertafel, word dit gedaan?
Zo iets als versiering dat het duidelijk is dat dit de tafel is voor de kindjes of niet

nog 18 dagen te gaan, als ik op dit forum kom ,ben ik echt zenuwachtig, soms vermijd ik het om er soms es niet aan te denken maar kan het dan toch niet laten de tips en nieuwe berichtjes te lezen.

Gisteren niet zo een leuk nieuws vernomen! de getuige van men man werkt op een schip lang werken maar dan weer lang thuis,maar nu wil het toeval dat hij vroeger word opgeroepen en dus niet kan aanwezig zijn op ons huwelijk.pfff echt spijtig,men vriend is er ondersteboven van,maar ja veel kunnen we er niet aan doen.Hopelijk geen zo een nieuws meer wè,

vele grtjs en dank je voor de tips!

Kim
22-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 947


Griet
21-4-2012
 Meld misbruik3-7-2011 22:02:20

Hey Kim,

Bij ons is het wel nog eventjes, maar ik heb ook al zitten nadenken over een kindertafel.
Mijn dochtertje zal op dat moment 10 zijn en ze heeft 3 vriendinnetjes mogen kiezen die ook
naar het trouwfeest mogen komen (waarvan de ouders er ook zijn). Wij kiezen er bewust voor om niet iedereen zijn kinderen te laten meebrengen, want anders wordt het een écht kinderfeest. Met de uitleg dat mijn dochter zelf 3 vriendinnetjes mag kiezen, begrijpen de mensen dit écht wel.

Nu de tafel...

De tafel krijgt een aparte naam waarvan mijn dochtertje zélf de naam mag kiezen (ook al past die totaal niet in ons thema) Samen met haar ga ik dan een grote ballon kopen met helium waar we de naam van de tafel zullen opschrijven en de rest van de ballon versieren. De 4 stoelen aan de kindertafel zullen door de zaal versierd worden met serpentines. Ik mag zelf leuke servetten in de zaal afgeven, zodat de kids geen stoffen servetten hebben waar niets opstaat. Ik ben ook van plan om voor elk meisje een leuk geschenkje te voorzien waar ze dezelfde avond nog iets kunnen meedoen. Dat zal de zaal dan op hun bord moeten leggen...

En binnen 291 dagen zal ik waarschijnlijk nog enkele ideeën hebben zodat ook de kids een leuk feest hebben.

Vele groetjes en hopelijk heb je er wat aan.
Griet x



ria
2-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 22:40:37

Wij hebben voor de kinderen organza zakjes gevuld met 2 kleuren smarties (ava) en deze op bij elk van hen op het bord laten zetten. Ze wisten onmiddellijk dat het hun tafel was.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...