TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
BenMar
4-8-2012
|
2-7-2011 10:58:57
Proficiat :-). Er zullen er nog wel zijn voor 2013 hoor, je zal zeker niet de enigste zijn.
E10 Hoeve Brecht zou ook goed moeten meevallen.
Groetjes.
|
|
Ellen
17-9-2011
|
2-7-2011 11:35:44
Mijn nichtje trouwt op 10.05.2013, op haar 30e verjaardag en haar vriend heeft haar ten huwelijk gevraagd 1001 nachten voor de eigenlijke datum...Romantisch hé ;-)
Ik weet dat zij deze week hun zaal al gingen vastleggen, maar voor de rest denk ik niet dat zij al veel gedaan hebben...
Ik ben een jaar of 5 geleden naar een trouwfeest geweest in E10 hoeve, was een heel leuk feest en het eten was zeker goed!
Veel plezier met de voorbereidingen.
Grtjs
|
|
Leen
28-5-2011
|
3-7-2011 8:35:40
Ach, hoe langer je voorbereidingstijd, hoe meer tijd je hebt om te twijfelen tussen dit kaartje of dat kaartje, deze jurk of toch maar die, welke auto gaan we nemen, enzovoort...?
|
|
Tineke
10-5-2013
|
5-7-2011 21:06:00
hihi, ik ben dus dat nichtje dat trouwt in 2013... :-) We zijn idd vorige week naar onze zaal gaan zien en ze sturen ons deze week de offerte door (maar we wisten eigenijk de prijs al, omdat we alles al uitgerekend hadden adhv hun prijsopgave per mail). Prijs viel nu nog iets voordeliger uit dan eerst gedacht, dus da's ook altijd mooi meegenomen natuurlijk :-)
We zijn al zeker dat het deze zaal gaat worden omdat we er allebei helemaal verliefd op waren van de eerste moment dat we er passeerden en er toevallig een trouwfeest aan de gang was...
Ons kaartje is - de voorkant toch - al helemaal af. Ik heb ooit eens gedroomd van onze uitnodiging en die is het ook geworden, hihihi... Is iets wat helemaal bij ons twee past en ik heb ze helemaal zelf ontworpen.
Voor de rest weten we de bruidskindjes al... onze eigen kindjes. Ons dochtertje is momenteel 19 maand oud en het tweede wordt binnen 1 maand ongeveer verwacht. We hebben eigenlijk zo goed als heel onze dagplanning al af, moeten alleen natuurlijk nog wel wachten op uren van kerk en districtshuis, maar das logisch dat je dat nog geen 2 jaar op voorhand vast kan leggen :-) Ik ben al volop bezig met de aankleding van de zaal en de kerk om ideetjes op te doen, te zien wat we zelf kunnen doen en wat moeten aankopen enzovoort. Echt veel voorbereiden kan je nog niet natuurlijk, maar je kan al zoveel ideetjes opdoen. En zelfs al hier en daar een koopje als je iets ziet dat je kan gebruiken en dat nu net in aanbieding staat bijvoorbeeld...
Veel plezier met de voorbereidingen in elk geval!! En we komen mekaar zeker nog tegen hier op het forum dan!!
ps, een lange verloving heeft ook als voordeel dat je op je gemak kan sparen voor de grote dag he... :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
6-7-2011 17:19:56
Wauw Tineke! Al zoveel gedaan :-)
Ik hoop binnenkort ook al onze zaal te kunnen gaan vastleggen, en inderdaad, ideetjes opdoen. Ik heb hier zo'n schriftje aan de pc liggen, daar schrijf ik dan allerlei dingen in, die ik hier lees of gewoon ergens anders.
Binnenkort kan ik zeggen, hiehaa, nog 2 jaar en dan ben ik getrouwd, dus telkens nog meer dan 2 jaar ... klinkt zo anders hé. Kan jij al zeggen hé. Wat fijn!
Onze bruidskindjes is ook al ok, zelf hebben wij 2 zoontjes, van dan 7 en 5 en wat ik nu nog niet weet maar ik hoop volgend jaar nog een kindje erbij te hebben.
Dat zal de natuurlijk nu kiezen, want hiervoor zijn we net begonnen :-)
Maar hierover zal ik jullie ook op de hoogte houden.
Ik dacht binnenkort al eens te gaan kijken voor een kleed, bij iemand via Facebook dat gaat stoppen, maar trouwkleden aan een spotprijs kan verkopen.
Maar mijn getuige (mijn zus) vond dat nog een beetje te vroeg, zéker nog met een komende zwangerschap. Momenteel zit ik nu al op mijn goed gewicht en hierop wil ik dan ook zitten, maar ja ... lkan ook meer of minder zijn hé.
Dus gaan we daarmee nog eventjes wachten ...
En inderdaad, zo kunnen we goed sparen, we hebben een kleine bijverdienste en die centjes gaan direct naar een spaarpotje, voor onze trouw :-)
Geeft ons ook een beetje ademruimte.
Zélf vind ik dat lange wachten wel goed, want wij gaan in het najaar verbouw, en ik hoop volgend jaar ook met een babytje thuis te zijn ... en dan een klein jaartje later is het zover.
Het zal er wel snel genoeg zijn met zo'n drukke planning :-)
Maar ondertussen kunnen we elkaar hier op dit forum wat gezelschap houden en ook helpen ... en dat is ook altijd fijn hé.
Veel liefs,
Kelly
|
|
kelly
8-6-2013
|
3-8-2011 17:43:37
hej,
jullie zijn zeker niet alleen... mijn vriend heeft mij ook juist ten huwelijk gevraagd op onze vorige vakantie en wij hebben ook besloten om in 2013 te trouwen wij zijn dan ook 10jaar samen dus dat is ook wel leuk natuurlijk. Bij ons zal het juni worden maar de exacte datum hebben we nog niet gekozen. we zijn wel al enkele ideetjes aan het opdoen en aan het bekijken wat en hoe we het gaan doen. wel staat vat dat we het simpel gaan houden met een fuif 's avonds. 's middags zouden we wel gaan eten met de ouders, zussen, groutouders en getuigen. Ik ben nu alles een beetje aan het bekijken want we gaan 's avonds wel nog iets te eten geven maar gaan nu zien wat en hoe. En zoals jullie ook al zeggen hebben we nu 2 jaar de tijd om te sparen. Het enige dat 100% vast staat zijn onze bruidskindjes we hebben zelf 2 kindjes die tegen dan 7 en 5 zullen zijn en mijn schoonzus haar kindje zal daar tegen naar de 2jaar gaan dus dit vinden we wel leuk...
ik kijk uit naar jullie ideetjes en vorderingen. ik vind het wel leuk ook al is het nog 2 jaar om al rond te kijken en een beetje te plannen.
kelly
xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|