Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lantaarn

1-7-2011 20:53:10
Hoi medebruidjes

Jeeeeej we hebben weer iets besteld voor onze trouw :-) Ik kan het dan ook niet laten om het met jullie te delen :-)
Ik heb net de lantaars ter bedanking van de ouders besteld op www.graveerensfeer.nl .

Het tekstje dat we gebruikt hebben is:

Katrien & David
12 mei 2012

Bedankt lieve ouders,
voor al jullie zorgen,
voor gisteren en vandaag,
voor nu en voor morgen!

(wij hebben ipv ouders papa en mama apart gebruikt want mijn mama is er helaas niet meer :( en de ouders van m'n vriend zijn uit mekaar)

Hopelijk vinden jullie dit een mooie keuze??

Groetjes en aan alle trouwers van morgen: geniet van jullie dag!!!

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 529

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-7-2011 21:44:52

wauw! mooie site!

Ina
13-8-2011
 Meld misbruik2-7-2011 8:10:07

ook al eens ff een kijkje genomen en
ik beken: een supersite !
heb ondertss ook al overwogen om iets te bestellen
maar moet het nog even uitdokteren
hoe ik het precies moet bestellen
(tekst doorgeven?)
ik hou er mij nog wel een tijdje mee bezig en
dat lukt dat allicht wel
bedankt voor het delen van de site

grtjs Ina

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik2-7-2011 18:26:50

Beste Ina

Hoe het juist werkt was mij ook niet al te duidelijk hoor :p Ik heb gewoon op het laatste in het opmerkingen-veldje de tekst ingevuld en daar bij gezet dat ik het gecentreerd wou enzo. Vandaag had ik een mailtje dat ik het lettertype nog moest kiezen op hun site en dat heb ik dan gewoon per mail doorgegeven.

Ik ben benieuwd naar het resultaat! :-)

Groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...