Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aah die regen !!

  22-5-2006 18:14:50
Frustratie alom; alles loopt gesmeerd, de tent, de traiteur, ik ben met alles klaar...met de voorspellingen voor 27/05 zien er niet te best uit - HELP HELP HELP -regen regen en die windstoten hier aan de kust !! je kan het je echt niet inbeelden ! We hadden voorzien alle foto's buiten te nemen .... dat wordt ook al niets...amai amai
Bedankt voor't lezen ...
Groetjes, nog 5 dagen !!!
Ingrid

Ingrid
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 859


Patricia
17-6-2006
 Meld misbruik22-5-2006 18:46:55

Hopelijk verandert er hierboven nog één en ander. Veel succes

Patricia



Kris
20-5-2006
 Meld misbruik22-5-2006 19:32:24

Het beste is je gewoon zo weinig mogelijk zorgen maken in het weer. Wij zijn zaterdag getrouwd en de voorspellingen gingen van slechter naar slechtst en toch hebben wij op alle momenten dat we moesten mooi weer hebben de zon gezien. Zo zie je maar dat dit toch wel meevalt.
Een heel leuke dag gewenst en geniet er met volle teugen van!!! Want voor je het weet is hij voorbij!!
Groetjes ilse



Kaat
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2006 14:13:51

Hallo eerst en vooral proficiaat met jullie trouw.
Ik heb vorige week een kennis die getrouwd is in de storm maar ieder moment die ze buiten moesten doorbrengen was het windstil en geen regen de zon was er dan zelfs.
Ik had hun een goeie tip gegeven blijkbaar en die werkte diet jaar ook op 28 april als je nog weet welk rot weekend het dan was ,dan hadden wij een eerste en pl communiefeest op een dag en het was telkens we buiten moesten zijn goed weer.
Wel hier komt het " zet de avond voor de grote dag een maria beeldje buiten " zonder dat iemand er iets van weet. En hopelijk lukt het ook bij u.
Volgend jaar is het mij beurt en dan staad ze ook zeker buiten.
Veel succes grtjs kaat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...