Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen

  30-6-2011 23:41:46
hallo iedereen,

nu doet bijna alles zo goed als gedaan is, begin ik serieus zenuwen te krijgen..... nog maar twee nachtjes en het is zover.... en dan te weten dat ik een jaar en half verloofd ben geweest.... het gaat precies allemaal opeens zo snel....
bij deze wil ik ook hier iedereen bedanken voor de wijze raad, de hulp en de vele steun, zonder jullie had ik het niet gered!!!!

veel liefs
van een zenuwachtig bruidje...

evy
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1021


lies
2-7-2011
 Meld misbruik1-7-2011 6:19:29

Evy,

er zullen vele hartjes sneller kloppen de laatste dagen! We kijken er met z'n allen ontzettend hard naar uit, het gaat mooi weer zijn dus... een prachtdag verzekerd!
Geniet ervan!

xxx



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik1-7-2011 7:24:24

Hoi Evy,

Geniet vooral van jullie dag! Het gaat mooi weer geworden, dus iets om naar uit te kijken!

En dat gevoel dat het allemaal zo snel gaat, dat ken ik... Ben anderhalf jaar verloofd geweest en er staan nu nog maar 21 dagen op de teller :-)

Groetjes,
Filipa



Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik1-7-2011 8:35:08

Hey Evi,

Ook hier beginnen de zenuwen nu toch de kop op te steken, ook al weet ik dat het normaal allemaal in orde is. Zal wel normaal zijn zeker.
Al een dikke proficiat voor morgen en geniet ook van jouw dag.

Groetjes,
Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...