Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar kan je de LED-verlichte partytafels van Brittess huren?

  30-6-2011 20:21:12
Ik heb me al gek gezocht naar een verhuurder van de verlichte statafels (http://www.verlichtebloempot.be/shop/brittess-led-verlichte-partytafel/285/292/2638/) bij ons in de buurt (Antwerpse Kempen) maar vind niets... Ik zou de tafeltjes geweldig vinden om in de feestzaal te zetten!

Groetjes Ils!

Ils
14-1-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1683


Jana
5-5-2012


Ils
14-1-2012
 Meld misbruik30-6-2011 21:46:58

Hey Jana, bedankt voor je zoekwerk! Veel dichterbij gaan we geen bedrijf vinden denk ik... Ik heb ze een mailtje gestuurd om na te gaan of ze tot hier leveren.

Groetjes!



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik1-7-2011 13:19:46

ale late we hopen dat ze dat doen he :) ja veel kon je er niet van vinden. Maar ik weet dat dit bedrijf verhuurt aan grote studiozalen! of grote personeelsfeesten voor 10000 man. Maar dat is dan ook alles wat ik wist. dus hopelijk ben je er iets mee.

groetjes !



Inge

 Meld misbruik3-7-2011 20:12:27

Hey Hey,

in het "lounge" facet van www.partyrent.be vind je ook verschillende "lighting" huur-feestelementen :-)

Succes!



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik4-7-2011 13:06:16

www.femat.be huurprijs 65 euro



Ils
14-1-2012
 Meld misbruik4-7-2011 17:18:57

Inge en Laurence: bedankt voor jullie reactie!
Bij partyrent vind ik de tafeltjes niet terug in de cataloog maar ik kan er wel eens naar vragen. Femat verhuurt dé tafeltjes maar ik vrees dat we ons blauw betalen aan leveringskosten van Izegem naar Balen... Dat is net het moeilijk: alle zaken die deze tafels verhuren zijn helemaal niet in de buurt... Maar ik geef het nog niet op! :)

Groetjes



Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik8-10-2011 7:58:45

Hey Ils, heb je intussen al een tafeltjes gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek (naar kleine verlichte tafeltjes met poefjes rond).
Wij wonen in Lommel, dus als je tips hebt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...