Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tav Inge 5/8/2006

  22-5-2006 11:30:45
Beste Inge,

Nog 75 dagen te gaan ... :-)
Ikzelf ben van Schilde, maar woon nu reeds 4 jaar samen in Wommelgem. Wij trouwen dus ook in het gemeentehuis (10.30u) en de kerk (11.00u) van Wommelgem. Onze receptie en feest zal nadien doorgaan in La Grange te Massenhoven.

Momenteel zit ik weer even stil met de voorbereidingen. De uitnodigingen zijn weg en de bevestigingen komen stilletjes aan binnen. Maar eind juni zal ik er terug invliegen voor volgende zaken:
- maken van de misboekjes
- tafelverdeling
- laatste contact met de locatie, fotograag en DJ
- laatste pas kleed
- voorbereiding cadeautjes kindjes aan de kerk
- bloemstukken maken, maar dat zal pas de laatste dagen gebeuren want dat doen mijn mama en ik zelf.
Ik denk dat dat zowat de laatste grote to do's zijn. Daarbuiten zijn er natuurlijk ook nog heel wat kleine puntjes, bv.: teksten aan lezers bezorgen, ...
Wat moet jij nog allemaal doen? Zo kunnen we eens vergelijken en zijn we zeker dat we niets vergeten he!! :-)

Sinds bij ons de uitnodigingen weg zijn, begint het wel te kriebelen, maar zenuwachtig ben ik (nog) niet.

Over jullie locatie 'kasteel van Brasschaat' heb ik ook al heel wat positieve dingen horen zeggen. Ik wens je alvast een super leuke dag toe!!!

Groetjes, Kim
5/8/2006

Kim
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 889


Inge
5-8-2006
 Meld misbruik22-5-2006 22:10:38

Hey Kim!

Bedankt voor je leuke berichtje! Wel, ik heb twee weken geleden onze misboekjes laten drukken, en onze uitnodigingen zijn ook bijna allemaal de deur uit, dus wij zitten ook te wachten op onze bevestigingen, die maar héél stilletjesaan binnendruppelen. :-)

Verder moet ik nog eens voor een pasbeurt voor mijn trouwkleed gaan én eens beginnen mijn trouwschoenen in te lopen. Ook hebben we nog een laatste afspraak begin juni met onze ceremoniemeester voor de laatste details te bespreken. Zelf hebben we ervoor gekozen geen bruidskindjes te nemen, dus die 'stress' valt al weg bij ons.

Bij de priester ben ik ook al genoeg geweest, dat zal pas voor in julie zijn dat ik de laatste dingen nog eens ga doornemen... ;-) En verder zit ik ook een beetje stil met mijn voorbereidingen. Er is al veel in orde gemaakt en in feite heb ik niet veel zenuwen. Allé, nu toch nog niet.

Ik ben oorspronkelijk van Brasschaat, maar 2 jaar geleden ben ik naar Brugge verhuisd, wegens de grote liefde die ik daar heb gevonden, Bart. :-) Ik woon nu sinds 1 jaar in ons pasgekochte huisje, vlakbij het Boudewijn Park (dolfinarium).

We zullen wel trouwen in Brasschaat, voor het gemeentehuis om 10u15 en dan om 11u00 in de kerk van het Rustoord (waar ik altijd heb gewoond en waar mijn ouders nog steeds vlakbij wonen). En dan tegen de middag zullen we voor de mensen die van ver komen een sandwiche en broodje eten op 't kasteel.

Ik ben blij dat je al goeie kritieken hebt gehoord over 't Kasteel, want voor 't zelfde geld was het niet goed. Al zijn we er zelf al eens gaan eten (om te proberen) en dat viel reuzegoed mee! Ik kan spijtig genoeg niet zeggen hoe de feestzaal La Grange is, ben er nog nooit geweest.

Hebben jullie eigenlijk al zo'n website gemaakt, want dat zie je tegenwoordig wel veel op dit forum hé? Medebruidjes die gratis zo'n trouwsite opstarten, lijkt mij ook wel leuk, maar ik ben daar zo'n complete kluns in... ;-) En jij?

Dingen die ik nog zeker moet doen:
- mijn trouwkleed en Bart zijn kostuum passen
- bespreken van verdere details met feestzaal (en bruidstaart)
- met onze fotograaf en DJ nog wat dingen doornemen
- bekijken hoe we onze tafelschikking (wie waar???) gaan doen (wat supermoeilijk gaat zijn!!)
- beslissen of we met tafelnamen zullen werken en welk thema (waarschijnlijk Disney thema, omdat Bart me in Eurodisney ten huwelijk vroeg)
- nog achter een cadeautje voor onze twee getuigen zoeken (ik heb totaal geen idee!)
- en een cadeau voor onze beide ouders

Wat geven jullie eigenlijk als cadeautjes? We hadden gedacht om cadeaucheques te geven ofzo... En geven jullie ook nog een kleinigheidje aan de gasten wanneer ze terug naar huis gaan?

Sorry voor al mijn curieuze vragen, maar ik ben gewoon supercontent dat er iemand op dezelfde dag als ons trouwt én die dan nog vanuit dezelfde streek komt. :-)

Natuurlijk wens ik jou ook nog een supermooie dag toe en als je wil kletsen, mag je me altijd mailen... ingepicqueur@hotmail.com

Groetjes en heel veel succes nog!

Inge
05.08.2006



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik25-5-2006 21:31:16

Hey Kim

Wil me ook nog ff komen moeien ;) Trouw nl ook de 5de.. Inge ken ik ondertussen al, maar ben blij dat er nog mensen op de mooiste dag van 't jaar trouwen ;)
Zal 't hier een beetje kort houden, bij ons zijn de uitnodigingen bijna weg en ik ben al wel zenuwachtig als ik eraan begin te denken..
Wij trouwen in Lommel en hebben ons feest in Peer.
Ik wens jou en Inge een superdag toe!! We gaan ervan genieten hè

Knuf

Wendy
05/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...